LarZen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Dette må vel være en glad nyhet for mange! DuckTales: Remastered skal komme til Wii U,PSN og XBLA til sommeren. kilde Trailer! Her er klipp ifra orginalen Endret 22. mars 2013 av _LarZen_ 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ai ai! Spørs om nostalgien er for sterk til at det blir noko høydare for meg, men om det kan kapre nye sjeler er ingenting betre. Eg er ein aktiv brukar av streamingsida twitch.com, der Ducktales dukkar opp frå tid til anna. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Ai ai! Spørs om nostalgien er for sterk til at det blir noko høydare for meg, men om det kan kapre nye sjeler er ingenting betre. Eg er ein aktiv brukar av streamingsida twitch.com, der Ducktales dukkar opp frå tid til anna. Om du vil se selve tegneserien igjen så har dem alle på Netflix tror jeg? Trailer av ny utgaven lagt til på toppen Ser jo ikke så dumt ut. Endret 22. mars 2013 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det store spørsmålet er jo om de har med en remix av moon theme Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Sånn rent utseendemessig utifra videoen er jeg ikke spesielt imponert, men med tanke på at jeg fortsatt har DuckTales på NES, og har spilt det halvt ihjel skal jeg garantert kjøpe dette når det kommer ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Nå kommer ikke sommeren fort nok! Woo hoo! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Åh, nostalgia traff meg så hardt i hjertet nå.. Blir nok kjøp! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Åhhh som jeg gleder meg! Sommeren 2013? Well fuck it, nå er den ''ødelagt'' hahha Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Ser de spekulerer i at det neste naturlige spillet å lage blir Chip 'n Dale: Rescue Rangers. Isåfall går vi gode tider i møte!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 De skrev vel at om DuckTales ble en suksess, så skulle de hive seg rundt Rescue Rangers og Darkwing Duck. Uansett, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Dette blir gøy! Gleder meg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Skulle ønske originalen kom i samme slengen. Jeg hadde lett kjøpt begge to. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 http://kotaku.com/5991971/of-course-you-want-to-watch-nearly-seven-minutes-of-ducktales-remastered Rundt 6 minutter med gameplay. Jeg gleder meg virkelig! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Slik jeg forstår det har de også bestemt seg for å gjøre spillet lettere, slik at dagens gamere også skulle klare å spille det. Det er vel muligens det lureste, men jeg håper de lar de som ønsker en god, gammeldags utfordring få det også! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jada, du kan skru av de ekstragreiene i options, samt sette på høyere vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Det er enda godt! Hvis jeg først skal spille et spill jeg har gode minner om, vil jeg helst ikke at det skal være latterlig lett i tillegg - for det skal nytes! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Styggere grafikk, og neddummet for en ny generasjon. Godt gjort. Kan ikke huske at originalen var spesielt vanskelig engang..... Spillet skal fornyes til å også ta moderne spillere i betraktning, slik at de kan unngå de mest frustrerende prøvelsene. - Spillerne er annerledes i dag. Vi måtte gjøre spillet enklere og mer tilgjengelig, sier Jimenez. "Spillerne", er vel ordet. Ser de skal ha en original vanskelighetsgrad også, men jeg gir meg ende over at spillutgivere i dag. De kommer sikkert til å "modernisere" moon theme også. Uansett er det vel raske penger. Spillet var jo ikke spesielt langt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg synes originalen var forferdelig vanskelig, men så igjen, jeg slet med alle slags Nintendo-spill, uansett hvor ofte jeg var hos naboene mine og spilte dem, eller leide NES / SNES annenhver helg. Jeg synes fortsatt de er forferdelig vanskelige, og gleder meg fælt. Synes ikke grafikken var styggere, snarere tvert imot, og ja, det er for spillerne. Nye spillere som skal ha alt servert på sølvfat og inn med teskje, ikke som oss som vokste opp med spilla slik de var for 20-30 år siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Noen flere nyheter om dette fantastiske spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå