nho Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg vil gjerne prøve å gå ned litt i vekt og komme meg litt i form. Men jeg synes det er vanskelig alene. Finnes det en gratis nettside hvor man kan snakke med andre i samme situasjon og kanskje registrere fremgang eller motsatt. Takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Eg har eit godt inntrykk av fitnessbloggen.no Eit positivt miljø med mykje kunnskap og fokus på helse, ikkje berre vekt. Lenke til kommentar
nho Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Eg har eit godt inntrykk av fitnessbloggen. no. Eit positivt miljø med mykje kunnskap og fokus på helse, ikkje berre vekt. Takk Skal teste det med en gang Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Du har også www.myfitnesspal.com hvor du kan registrere mat (er mye norske matvarer som ligger der inne!), trening osv. Det er også forum der . Anbefaler å legge til venner så får man litt moralsk støtte. Lenke til kommentar
nho Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Du har også www.myfitnesspal.com hvor du kan registrere mat (er mye norske matvarer som ligger der inne!), trening osv. Det er også forum der . Anbefaler å legge til venner så får man litt moralsk støtte. Tusen takk, skal teste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå