Arodem Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Oppdra ditt eget monster til å elske eller hate mennesker denne uken. Les hele saken Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hva har skjedd med grafikken på PC fronten? Ser ut som vi er tilbake i 1995 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Clive Barker's Undying er veldig bra. Jeg spilte det for første gang sommeren 2007, og selv om det var et veldig godt spillår var Undying likevel et av de beste spillene jeg spilte det året. Anodyne virker også litt interessant, men å spille slike spill med mus og tastatur er vel ikke helt optimalt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Anodyne virker også litt interessant, men å spille slike spill med mus og tastatur er vel ikke helt optimalt. Har ikke "alle" en gamepad av et eller annet slag da? Selv bruker jeg en Xbox-kontroller. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Har en X360-kontroller jeg kan bruke, men vet ikke om Anodyne støtter det. Lenke til kommentar
nepneu Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Er det ikke litt redundant å spesifisere at de er "nedlastbare"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå