barentshavet Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hei! Bildet nedefor viser et fullside-design, med hovedsaklig to kolonner hvor den er fixed (venstre) og den andre er fleksibel. Er det noen som har en anelse om hvordan jeg kan lage noe lignende? Noe av det jeg oppdager når jeg selv prøver er at når høyre kolonne blir scrollbar, slutter venstre kolonne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Virker som de har brukt frames. Frames anbefales ikke. Det er en gammel teknikk og er ikke bra fra et søkemotor optimaliserings synspunkt da det forvirrer søkemotorens ulike roboter. Men du kan få det til uten bruk av frames med en kombinasjon av fast og fluid grid layout. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Er nok ikke en eneste frame på det nettstedet der. Hele konstruksjonen er javascript og css. https://kippt.com/testeteste/notis-fra-crew Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Bildet er ikke koblet til en lenke. Jeg ser for dårlig til å se sitens URL, Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Virker som de har brukt frames. Frames anbefales ikke. Det er en gammel teknikk og er ikke bra fra et søkemotor optimaliserings synspunkt da det forvirrer søkemotorens ulike roboter. Men du kan få det til uten bruk av frames med en kombinasjon av fast og fluid grid layout. De bruker ikke frames:) Etter litt mekking fant jeg løsningen likevel. Løsning Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Glimrende. Takk for hjelpen likevel Lenke til kommentar
Johnsendata Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Da kan du jo dele løsnigen med oss, slik at fremtidige personer som lurer på dette kan finne tråden ved å søke? Lenke til kommentar
SniperVPN Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) fjernet av bruker Endret 24. mars 2013 av SniperVPN Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 25. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2013 Da kan du jo dele løsnigen med oss, slik at fremtidige personer som lurer på dette kan finne tråden ved å søke? Som du ser, så er denne allerede delt med dere to poster over innlegget ditt. http://jsfiddle.net/G8DCg/3/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå