Cuneax Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Stinky Footboard er et tastatur for føttene.Nå kan du spille med beina 1 Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Har letet ganske lenge etter noe sånt, så denne skal jeg definitivt ha. Tror også jeg skal kickstarte de med noen kroner. Håper ikke det blir noen store forsinkerlser med lanseringen, og at det går greit å bestille det fra norge. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Blir spennende å se om den kommer til norske butikker. Er det optimalt at den ligger flatt på et gulv under bruk? Det er et av spørsmålene jeg er nysgjerrig på. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 "I don't have to look where I'm pressing" Som om en kompetetiv spiller må se på tastaturet når han spiller. Det ser ut som en gigantisk gimmick synes nå jeg. Hvor mange shortcuts trenger man egentlig, hvis du har et par ekstra knapper på musen? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Dette gleder jeg meg til! Har "kjøpt" to slike via kickstarter. Har litt klønete fingre og har lenge ønsket noe jeg kan styre med beina! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg