Joachim_F Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 World of Warcraft-skaperen kaster seg på «free to play»-bølgen. Les hele saken Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 For noe søppel- De burde slutte å kaste bort tiden sin på Magic the gathering kloner og heller konsentrere seg om å gjøre ferdig Titan 7 Lenke til kommentar
Baini Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ser interessant ut, har aldri vært noe innom TCG utenom samling av Pokemon kort en stund siden. Dette er nok det som får meg mer interessert i kortspill en det MTG har klart. 2 Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Kan bli bra, digger Warcraft universet og liker TCG kort. Men skjønner godt at det er sikkert mange som ikkje liker denne typen spill. Meg og to venner har vertfall bestemt oss for å prøve det. Endret 22. mars 2013 av Eslu Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Tja, ikke interessant for meg. Jeg er dog ikke spesielt skuffa, fordi avdukingen av dette spillet var ikke hypa og Blizzard skrev i notisen at det ikke var snakk om sequels, expansions eller titan. Jeg så for meg en remake av et klassisk spill på mobile enheter eller noe rundt der. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 MTG har SLITT GRUSOMT med mangel på seriøs konkurranse, og er feit og lat akkurat nå. "A chase for the money" er noe Magic virkelig trenger. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Liker ikke slike spill så er jo litt skuffet, men fint for dem som liker slike spill da. Og det er nok mange av dem Lenke til kommentar
MDD Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg foretrekker fysisk format. Ekte kort for ekte penger. Ellers er jo MTG-spillene på PC relativt underholdende. Merker dog at jeg savner å åpne en fersk booster. Sitrende i spenning som en unge på julaften. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Blizzard, ja.... begynner å bli en stund siden de lagde Lost Vikings. Lurer på om det er de eller EA som lager de glatteste produktene nå for tiden. Lenke til kommentar
Nestorn Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Blizzard sakker akter ut. Activision har snart ødelagt alt blizzard har jobbet seg opp gjennom 20 år 5 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 For noe søppel- De burde slutte å kaste bort tiden sin på Magic the gathering kloner og heller konsentrere seg om å gjøre ferdig Titan Håper du er klar over at dette 'teamet' ikke er det samme som jobber på Titan.. 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 For noe søppel- De burde slutte å kaste bort tiden sin på Magic the gathering kloner og heller konsentrere seg om å gjøre ferdig TitanHåper du er klar over at dette 'teamet' ikke er det samme som jobber på Titan.. Enig, det faller på sin egen urimelighet, de har mange ansatte med forskjellige spesialiteter. Noen er kompetente på ett felt, kanskje ikke like oppegående på et annet. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 det var dette man håpet på var april spøken til blizzard som hadde lekket.... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Om de lykkes blir dette inngangsporten min inn i den type spill, akkurat slik som World of Warcraft var for MMO'er for meg. Jeg har absolutt troen! Lenke til kommentar
eaardal Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Spoiler alert: Vil bare minne om at blizzard har tradisjon for å legge sjela i aprilsnarrene sine, og de kommer gjerne en uke før 1 april så.... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Magic The Gathering må da ha dratt inn noe vanvittig mye penger på alle disse åra. På starten av 90 tallet da jeg surra rundt på ifi på blindern hadde folk bærepose på bærepose med magic kort. Husker jeg på den tida spilte mot en kar som vistnok hadde en deck med hvite kort som var verdt 17.000 spenn! Selv spiltejeg en sort pestilence, terror osv til ca 500. Etter nå et tidtalls expansions og banning av masse gamle kort så er det kanskje ikke så rart at lufta er godt ut av spillet. Btw: i originalreglene står følgende. Each player draws one card from the oponents deck. This card is played like an ante an the winner wins this card. Var ALDRI noen som spilte med den regelen i frykt for å miste dyre kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå