Imsvale Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Maxis kaller jo spillet selv et MMO: http://www.playday.n...er-et-slags-mmo Du siterer Lucy Bradshaw? Og forventer at jeg skal ta deg seriøst? 1 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Du siterer Lucy Bradshaw? Og forventer at jeg skal ta deg seriøst? Når det kommer direkte fra Maxis, hvorfor ikke? Skjønner ikke at folk forsvarer dette møkkaspillet. Hele opplegget er basert på MMO, alltid online, er og forblir hatet av de fleste. Punktum. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Når det kommer direkte fra Maxis, hvorfor ikke? SimCity er mye rart, men MMO er det ikke. Bradshaw kan si hva hun vil. Hun har liret av seg så mye tull (inkludert det aktuelle utsagnet) og løgn i det siste at hun har ikke noen troverdighet igjen. Maxis eller ikke, det er uansett ikke de som definerer hva som ligger i begrepet MMO (og heller ikke jeg). Hva med å tenke gjennom saken litt selv istedenfor? På hvilken måte kan man med rette si at SimCity er et MMO – dette var mitt spørsmål. 3 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Det er ingenting massivt med simcity, samme hvordan du vrir og vender på det. 3 Lenke til kommentar
Hallelaja2 Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 Noen som er med å spille simcity? eller dead space 3? Legg meg til Hallelaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå