Hallelaja2 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hei, jeg bare lurte på hva dere syntes om house musikken jeg lager Ha en kjekk dag videre og god påske! https://soundcloud.com/ystein-ellingsen/ystein-ellingsen-4-l Endret 22. mars 2013 av Hallelaja2 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det er bra, og jeg liker det. Men hvofor er det 'House Musikk'? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Det kan egentlig ikke klassifiseres som house da det ikke har fusion-elementer eller inspirasjon fra andre sjangere. Dette vil jeg heller klassifisere som electronica. Sangen var godt gjennomført, men jeg følte at den var litt anti-klimatisk, og du burde kanskje vurdere noen andre VSTi-synther. Synes jeg hører noe Sytrus inni der, som etter min mening har en veldig Lo-Fi og kunstig lyd. Lenke til kommentar
Hallelaja2 Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Ingen sytrus nei, bruker omnisphere hovedsakelig. Vet at flere store artister bruker sytrus, som for eksempell savant aka aleksander vinter. Tusen takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå