Romis Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Gikk inn på gog.com for å se om de hadde et par spill jeg har hatt lyst til å kjøpe veldig lenge. Age of Empires.. ingen treff Red Alert... ingen treff Age of Mythology.... ingen treff Dune 2000....... ingen treff Jeg er så lei meg nå. Mitt siste håp. Lenke til kommentar
Novo-S Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvorfor har ikke amazon.co.uk .fr eller .de blitt med? Jeg kjøper ofte spill og annet fra amazon.fr Lenke til kommentar
Nether Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 GOG.com føler jeg er best selv om utvalget er begrenset. En av de få spillbutikkene som gjør det enkelt for meg å kjøpe spill i utlandet med mitt norske kort (på Steam må jeg gjennom en del hindre for å gjøre det, og på Gamersgate fungerer det rett og slett ikke). Jeg kjøper sjeldent nye spill lenger, men har spilt en god del eldre spill siden GOG oppsto. Jeg synes download manageren deres var litt dårlig i begynnelsen, men de har forbedret den nå. Steam er også helt greit, men det irriterer meg at det er mer et krav å kjøpe derfra nå enn et valg. Veldig mange spill krever Steam, og da er det lite poeng å kjøpe fra noen annen butikk. Dessuten er prisene utenom salgsperioder ganske høye. Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg anbefalte Gamesplanet til to venner basert på denne testen. De kjøpte begge Bioshock: Infinite. Bioshock-koden fungerte bra, men hverken Darkness 2 eller XCOM kodene har fungert, og det er ikke noe svar å få fra Gamesplanet. Og så har du ryktet deres på Trustpilot da: http://www.trustpilot.no/review/www.gamesplanet.com Kommer ikke til å bruke de så mye mer gitt. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Jeg fikk til slutt alle kodene fra testvinneren, men det tok meg 16 timer og et par eposter. Bruker dem neppe igjen, med mindre de kommer med noen vanvittig gode tilbud. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Steam blir nok prioritert, med tanke på alle salgene de har. Men Gamesplanet hadde såpass gode priser at jeg regner med å bruke de når det kommer til kjøp av nye spill. Jeg var "heldig" og hadde ingen problemer med Gamesplanet, så i min bok er de fortsatt a-okay. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Plukket det opp selv, men det sto man skulle få med XCOM pluss en annen tittel, ser ingenting om det i selve ordrebekreftelsen. Har du fått tak i sakene? Antar at du sikkert har funnet ut av det nå. Er så elendig i å følge opp på diskusjon.no, så sry:) Men ja jeg fikk XCOM og to andre titler tror jeg når jeg forhåndsbestilte, men ga bort alle titlene i gaver;) Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Antar at du sikkert har funnet ut av det nå. Er så elendig i å følge opp på diskusjon.no, så sry:) Men ja jeg fikk XCOM og to andre titler tror jeg når jeg forhåndsbestilte, men ga bort alle titlene i gaver;) Ja, som jeg skriver ovenfor ordnet det seg da jeg kontaktet dem. Synes imidlertid det burde være unødvendig, spesielt med tanke på hvor smertefritt det er å handle på Steam. Ga bort bonusene jeg og, hadde både XCOM og Civ 5 fra før. Det er jo supre titler, og sharing is caring, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå