Gå til innhold

Vi kårer den beste digitale spillbutikken


Anbefalte innlegg

Bruker cdkeyprices.com for å sammenligne de fleste nettbutikker som selger PC-nøkler. Ender som oftest opp med cdkeyhouse.com. Har kun gode erfaringer derifra, samt de andre slike nettsider jeg har handlet fra. Aktivere nøkkelen i Steam, Origin, etc og voila!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker cdkeyprices.com for å sammenligne de fleste nettbutikker som selger PC-nøkler. Ender som oftest opp med cdkeyhouse.com. Har kun gode erfaringer derifra, samt de andre slike nettsider jeg har handlet fra. Aktivere nøkkelen i Steam, Origin, etc og voila!

 

Stiller meg 100% bak denne!

CdKeyHouse har noen syke tilbud innimellom, og det er ikke sjelden at man kan forhåndsbestille noe til halv pris i forhold til Steam da man her handler i dollar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bruker steam hele tiden, og kjøper som oftest flere spill under salg, og dersom en kaller det dyrt under salg, så er man en tulling. Du får opp til 75% på enkelte spill, og serier. Har flere hundre spill jeg har kjøpt på STEAM gjennom årene.

Lenke til kommentar

Ah, jeg mente besøkte. Ikke logget inn. Det er vanskelig å opprette en konto på .co.uk når man blir videresendt til .com umiddelbart.

 

Ja det måtte vel skje til slutt at de oppdaget smutthullet :) Heldigvis har de valgt å ikke gjøre noe med kontoene til oss som rakk å opprette de før det ble tettet.

 

Har jeg muligheten kjøpes spillet på gog. Deretter blir det som regel britiske versjonen av gamersgate da den ofte er billigst, steam brukes bare til tilbud. Fin artikkel forresten, fikk noen tips for å sammenligne priser her.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Gamesplanet er sinnsykt trege, tar flere dager fra man bestiller til man får steam activation code, og da er det plutselig like raskt å bestille fysisk kopi for å få i posten. Dreper litt av poenget med å bestille digitalt.

 

Fikk min kode med en gang, så nå pre-loader jeg Bioshock infinite fra Steam.

Lenke til kommentar

Ser mange av dere bruker CD-nøkler bare som (G2play og cdkeyprices.com). Er dette lovlig virksomhet eller? Jeg har jo hørt mye rart om G2play liksom. Det kan du umulig være noe utgiverne velsigner?

G2Play hadde noen problemer for 3-4 år siden, men dette har de ryddet opp i. Jeg har kjøpt fra dem i snart 2 år og aldri hørt det minste kvekk av bekymring fra Steam og Origin.

 

Man får også et scan av produktnøkkelen rett fra retail-utgaven som ekstra bevis hvis noen skulle begynne å krangle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Føler vel egentlig at Steam er ganske billig. På nye spill stiller de helt klart dårlig, men med så mange tilbud som de har tviler jeg på at jeg taper penger på å handle der. For eksempel forhåndsbestille jeg BioShock: Infinite her om dagen, og fikk både BioShock og Xcom Enemy Unknown gratis. Førstnevnte kan jeg til og med gi bort gratis til en venn. Det er slike ting som gjør at jeg føler Steam er butikken for meg.

Lenke til kommentar

Føler vel egentlig at Steam er ganske billig. På nye spill stiller de helt klart dårlig, men med så mange tilbud som de har tviler jeg på at jeg taper penger på å handle der. For eksempel forhåndsbestille jeg BioShock: Infinite her om dagen, og fikk både BioShock og Xcom Enemy Unknown gratis. Førstnevnte kan jeg til og med gi bort gratis til en venn. Det er slike ting som gjør at jeg føler Steam er butikken for meg.

 

Dette tilbudet får du fra så å si alle steder som selge Bioshock Infinite ;)

 

Lenke til kommentar

Med Bioshock: Infinite til 210 kroner (inkl. XCOM), må jeg si Gamesplanet virker særdeles lovende.

Takk for tipset.

Har du fått til å "kjøpe" XCOM med den promotional-koden du fikk på epost?

Får en error hver gang jeg prøver.

Lenke til kommentar

Ser mange av dere bruker CD-nøkler bare som (G2play og cdkeyprices.com). Er dette lovlig virksomhet eller? Jeg har jo hørt mye rart om G2play liksom. Det kan du umulig være noe utgiverne velsigner?

 

Jeg var helt motstander av det for noen år siden, men bransjen har blitt "ryddigere" med årene. Selv om butikkene ikke nødvendigvis er godkjente av Steam er varene de selger like ekte.

CdKeyhouse kjøper spill i esker på pall rett fra "trykkeriet", (henter pallen selv, om jeg ikke tar helt feil), scanner og selger nøklene videre. Om man følger dem på Facebook ser man ofte bildene av alle spillene de har motatt.

 

Det forekommer helt sikkert noe snusk med enkelte av butikkene, men bruker man huet og sjekker opp litt så går det nok greit.

Endret av Dr. Mobius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...