Gå til innhold

Veldig ustabilt winxp

tordand

Anbefalte innlegg

Har nettopp installert winxp på en ny pc. Men til stadighet må jeg se at programmene jeg kjører må lukkes fordi en feil har oppstått. Dette gjelder spesielt windows media player, 3Dmark2001 og championship manager 4. Har kjørt systemgjenoppretting, oppdatering av windows, og jeg har oppdatert med de nyeste drivere for Hk, skjermkort og lydkort. Scandisk fant ingenting. Likevel oppstår det feil på programmene med svært stor hyppighet. Jeg har også prøvd å avinstallere andre programmer jeg hadde, til og med office og norton anti-virus. Uten hell.

Asus A7N8X Deluxe

AMD Athlon 2500 "Barton"

Twinmos 512 MB DDR-RAM m/Winbond

Sapphire Radeon 9500, 128MB

WD Caviar 120GB

Terratec Auron 5.1 lydkort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lydkortet i den nederste slotten,dessuten er ikke lydkortet installert i det hele tatt. Men antakeligvis er det et problem med skjermkortet, fordi ATi kontrollpanel lukkes med en gang jeg starter maskinen. Feilmeldingen sier at driverne til skjermkortet enten ikke er installert eller kan være skadet. Problemet er bare at jeg har installert de driverne som fulgte med kortet, og i tillegg har jeg lastet ned siste versjon fra nett. Så jeg kan ikke se at det skulle være noe galt med driverne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...