Joachim_F Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Banished er et strategispill med fokus på bærekraftig utvikling. Les hele saken Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Så videoen tidligere i dag, og synes faktisk dette ser litt spennende ut. UI-et virket kanskje litt lite intuitivt på en del ting, men med masse puss kan dette bli morsomt. Håper jeg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Det er flere som henger på reddit ser jeg. Så spillet selv i går kveld på simcity subredditen Det var kanskje før i dag. Ser det ihvertfall står at det ble postet for 4 timer siden på reddit. Tiden spiller meg et puss. Forøvrig ser spillet kjempelovende ut. Håper de kommer med en pre-access versjon via steam eller lignende. Endret 22. mars 2013 av Refsa Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Spennende. Jeg har ikke hørt om dette spillet før, legger det seg nærmere f.eks. Sim City enn Age of Empires? Ved første øyekast synes jeg det høres litt ut som AoE... Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Nice, det ligner veldig på The Settlers 1-4 eneste forskjellen er at man kan bygge en hær The Settlers og slåss mot andre. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ser ut som en blanding mellom Settlers og Sim City. Absolutt interessant! Lenke til kommentar
norgi Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ligne jo også veldig på dwarf fortress go gnomoria i spill prinsippet. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Dette virker som noe jeg kunne likt. Orker ikke krig-baserte byggespill, mye hyggeligere med en liten middelalderby hvor man kan fokusere på byutvikling og ikke katastrofer og krig. Får følge med på dette, kan bli et saktegående kosespill, vi trenger noen sånne også. 4 Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Dette ser svært lovande ut, eit veldig sannsynleg kjøp for min del. Kay Lenke til kommentar
Seal Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Dette spillet så rett og slett bare skikkelig koselig ut. Jordnært og rolig, i motsetning til de fleste andre spill i samme sjanger i dag. Og for en nydelig musikk!! Men stusset litt på det historiske aspektet. Syns klærne blant annet så veldig moderne ut. Endret 22. mars 2013 av Blitsen 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har hatt lyst på et sånt spill lenge! Noe ala Settlers, men litt mer detaljert, mer realistisk og med mer fokus på enkeltpersonene i gruppen. Dette blir definitivt kjøp. Lenke til kommentar
bValy Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 wow detta ser faktisk veldig morro ut Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Tok en titt på utviklerens (entall) side og det virker som det er et stykke igjen før han er klar til mass market. Sier f.eks. "I wanted the game to be fairly polished before showing it off to a large group of people, and I wanted something concrete to show before asking for any sort of crowd-sourcing." Så det kan bli en stund å vente, men det ser jo definitivt lovende ut. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har hatt lyst på et sånt spill lenge! Noe ala Settlers, men litt mer detaljert, mer realistisk og med mer fokus på enkeltpersonene i gruppen. Dette blir definitivt kjøp. Eit lite tips til deg, dersom du likar bybyggingsspel med fokus på dei mennesklege ressursane, og ikkje har vore bort det allereie: Immortal Cities: Children of the Nile, utvikla av Tilted Mill og utgitt i 2004, er eit kraftig undervurdert spel. Det gir kanskje ikkje det beste førsteinntrykket, og er litt uvandt i starten, men om du gir det ein skikkeleg sjanse, er der eit annleis og glimrande bybyggingsspel under den litt røffe overflata. Kay Lenke til kommentar
JoggArt Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 En oppfølger til beast & bumpkins? ;-) Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har hatt lyst på et sånt spill lenge! Noe ala Settlers, men litt mer detaljert, mer realistisk og med mer fokus på enkeltpersonene i gruppen.Dette blir definitivt kjøp.Eit lite tips til deg, dersom du likar bybyggingsspel med fokus på dei mennesklege ressursane, og ikkje har vore bort det allereie: Immortal Cities: Children of the Nile, utvikla av Tilted Mill og utgitt i 2004, er eit kraftig undervurdert spel. Det gir kanskje ikkje det beste førsteinntrykket, og er litt uvandt i starten, men om du gir det ein skikkeleg sjanse, er der eit annleis og glimrande bybyggingsspel under den litt røffe overflata. :)Kay Takk for tipset Jeg antar 'Children of the Nile: Enhanced Edition' på Steam er samme spillet? Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Fikk litt "Anno-vibe" av dette her, meget bra! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Takk for tipset Jeg antar 'Children of the Nile: Enhanced Edition' på Steam er samme spillet? Det stemmer, ja. Kay Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Det hadde vært interesant hvis det var i førsteperson og man faktisk måtte lære seg yrkene og utføre arbeidet fremfor å trykke på en knapp så er et hus bygd. Kombinert med at det var et MMO så ville det blitt interesant å bygge en bærekraftig selvforsynt landsby fra ingenting. Endret 24. mars 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Det hadde vært interesant hvis det var i førsteperson og man faktisk måtte lære seg yrkene og utføre arbeidet fremfor å trykke på en knapp så er et hus bygd. Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå