Tkse Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hei! Trenger litt hjelp her. Går i siste året på ungdomsskolen og vi har fått vår siste oppg i K&H. Den går ut på å lage noe I SketchUp, utifra å bli inspirert av maleren, Edvard Munch. Er veldig usikker på hva jeg skal lage. SketchUp er et tegene/designer program, for de som ikke vet det. Håper på noe hjelp, hadde satt stor pris på det! Endret 2. april 2013 av Tkse Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Ingen med en kreativ sjel? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hva har du selv kommet opp med de siste 12 dagene (fra 22 til i dag) Har du ikke kommet opp med noe, tror jeg få vil gidde å prøve å hjelpe en gang. Din oppgave ; ) Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Har en ide selv, ja. Men kunne godt tenkt meg å se om jeg kunne få noen flere tips/ synspunkt ettersom jeg er ganske så usikker på den ideen jeg allerede har. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Lag en parodi på Skrik elns Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Vil nå si GS har noen begrensninger for å uttrykke Munch? Men nå kan det vel være hva som helst. Vet ikke oppgaven, men hva med å lage en boxy versjon av skrik eller ditt egent forslag på Munch museet Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Har tenkt på det samme. Lage min versjon av det neste Munch museet. Men lurer litt på om dette blir litt kjedelig, litt lite kreativitet. Egen versjon av skrik kunne vært noe. Men er vel litt vanskelig å gjøre dette i GS? Jeg er ikke så veldig god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå