Kharan Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 De lager Touch-versjoner av de gamle spillene først, kan det se ut som. Jeg er ikke sikker på hvor legitimt Homeworld 3-prosjektet er, imidlertid. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Dette holder jeg meg langt unna. Virker meget suspekt. If we are unable to license and produce the project, we will refund your donation. teamPixel will even cover any campaign fees so you don't have to. Burde de ikke ha tenkt på det før de starta Kickstarteren? Lukter svindel lang vei. 2 Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Homeworld var et fantastisk spill, men dette virker litt suspekt indeed. Hadde vært artig om det kom et nytt spill i Homeworld serien, men touchbasert står jeg glatt over. 1 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hadde det kommet ett nytt Homeworld(oppfølger, ikke nytt "revolusjonerende" spill der de har kjøpt navnet) så hadde det lett blitt ett kjøp fra min side, kanskje tilogmed hvis det var EA eller Ubisoft(DRM, alltid online osv) Touchbasert tror jeg at jeg står over. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 De klarte målet på 50 000 dollar. Jeg har ikke støttet dem. Men vil se om de faktisk får kjøpt IPen om Homeworld, hvis de får til det er det straks større muligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå