Murillio4 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hei, jeg skal sette opp en Fil Server som jeg skal koble til en DNS Server. Hvilket OS er å anbefale til dette? Endret 22. mars 2013 av Murillio4 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kva slags funksjonalitet trenger du? Det råaste idag er FreeBSD med ZFS. Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 jeg ønsker å ha de større filene på File Serveren, slik at feks. filmer som vises på nettsiden skal ikke tas fra HDD-en i DNS-en, men fra file serveren. altså ting må gå fort. håper dette svarte på spørsmålet Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 FreeBSD med ZFS så jo ikke akkurat enkelt ut å arbeide i da :S Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 det er nå en terminal da, more-or-less samma greia som hvilket som helst annet unix-lignende OS. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 At ting ikke er "enkelt" ved første forsøk betyr ikke at det ikke er verdt å lære seg... Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 24. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2013 skjønner, holder på med ubuntu server. Skjønte etterhvert at jeg ikke ville installere Webserver og ikke DNS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå