miniPax Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hvilket HK er best for å overklokke XP 2000+ (ytelse vs. stabilitet)? Og noen som veit når HK med AGP 8x kommer? Lenke til kommentar
InferniCa Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Har hørt at Soyo DRAGON er det beste HK'et... Har selv ett Abit KG7-Lite kort, og det SUX bigtime. KAn være fordi det ene hjørnet er halvveis knekt! :sad: Skal få nytt av komplett nå snart... Lenke til kommentar
Avatar- Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Det er mange hovedkort som er bra, men skal du ha min anbefaling så er de: Abit KR7A-RAID Soyo K7V Dragon+ Shuttle AK35GTR Epox EP-8KHA+ Jeg har hørt mye bra om alle kortene. Jeg har Abit selv og det kjører 100% stabilt på 150 FSB :smile: Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 du glemte soltek :smile: den delte jo 1ste plassen på tomshardware.com i den store hovedkort testen. har en selv og synes det er veldig bra :smile: Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Jeg sverger til Asus A7M266-D :smile: 2x vannkjølt XP1600@XP2000 FSB 158MHz med passiv kjøling av northbridge'n. Lenke til kommentar
InferniCa Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Sier bare en ting, bestilte nytt HK, CPU og RAM. Fikk delene, og gledet meg som en unge. Sitter nå med den mest ustabile PC'en du kan tenke deg. PC'en henger konstant, masse feilmeldinger, restarter av seg selv. Så hold deg langt borte fra KG7-Lite... SUX bigtime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå