aswfg Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Maskinen min var inne til reklamasjon nylig, jeg hadde windows 7 installert på denne, men siden hovedkortet ble erstattet så forsvant jo også muligheten til å bruke kopien jeg har av w7. Butikken sier jeg må kontakte MS kundeservice for å få overført key. MS kundeservice sier butikken står ansvarlig ettersom hovedkortet i maskinen måtte erstattes. Uansett står jeg igjen uten key. Noen som har vært borti det samme? Endret 22. mars 2013 av Nwader Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ja det var bare å ringe som i guiden de har. Har gjort det flere ganger. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Fikk ingen hjelp, fikk beskjed om å kontakte butikken og vise versa :| Endret 22. mars 2013 av Nwader Lenke til kommentar
War Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Laptop eller hva? Er det stasjonær kan du ha bygget den selv og kjøpt deler i 65 butikker. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Maskinen er en laptop, keyen er kjøpt separat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå