Borger___ Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har alltid multitasket når jeg har skrevet mail på mac men i dag når jeg skulle skrive mail så var bildet helt "frosset", slik at du var nødt å skrive, sende eller avbryte, gikk altså ikke ann å "legge ned" å bla i gjennom andre mailer mens man skriver.. Hva kan det komme av? Det skjedde helt plutselig, har alltid kunnet multitaske før.. :/ Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 prøvd CMD+M? sjekka nettopp mitt eget program og der kommer symbolene opp.. har du avsluttet og startet programmet på nytt igjen? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Takk for svar. Vet ikkke hva cmd+m skal gjøre (?) men det sjedde ialfall ikke noe, ei heller funket det å restarte. Så du bildevedlegget i forrige post? Akkurat slik ser det ut når jeg skriver mail, og går som sagt ikke ann å legge ned mailen, man må skrive ferdig, sende eller åpne et annet program (dvs å multitaske med mailprogrammet, feks bla igjennom gamle mailer mens man skriver går ikke :/) Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) hvilken mac har du, og hva operativsystem kjører du? bruker du appen fra apple kalt mail, eller bruker du et annet program? slik ser min ut, har du forandret noen innstillinger kanskje? Endret 22. mars 2013 av Galax Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 hvilken mac har du, og hva operativsystem kjører du? bruker du appen fra apple kalt mail, eller bruker du et annet program? slik ser min ut, har du forandret noen innstillinger kanskje? Macbook air, har ikke oppdatert til siste oppdatering enda. Slik så min også ut helt fram til i dag.. merkelig at den plutselig endret seg :/ Lenke til kommentar
fryseboks Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Gå ut av fullskjermvisning. Det kan du gjøre ved hjelp av hurtigtast ^⌘F, eller ved å holde musepekeren oppe i høyre hjørnet, frem til menylinjen dukker opp. Da trykker du på knappen som ser ut som om den har noe med å gå ut av fullskjerm å gjøre. Dette valget er også tilgjengelig fra «Vis» menyen Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2013 Gå ut av fullskjermvisning. Det kan du gjøre ved hjelp av hurtigtast ^⌘F, eller ved å holde musepekeren oppe i høyre hjørnet, frem til menylinjen dukker opp. Da trykker du på knappen som ser ut som om den har noe med å gå ut av fullskjerm å gjøre. Dette valget er også tilgjengelig fra «Vis» menyen Det funket! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå