Tempelhof45 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Vi har snakket med Techland om Dead Island: Riptide. Les hele saken Lenke til kommentar
Nohanna Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Dead Island i sin originale form var nærmest tragikomisk i utførelse på flere områder. Som eksempel kan vi jo nevne reparsjonssystemet, hvor du teiper dollarseddler rundt knivbladet for å gjøre det skarpt igjen, det faktum at en slegge blir ødelagt av å hamre inn 10-15 myke menneskeskaller når det er et verktøy laget for å hamre svære stålbolter inn i harde overflater, og en av de fantastiske sekvensene som FORTSATT ikke har blitt rettet opp mot slutten av handlesenter-nivået, hvor filmsekvensen har enorme tekstur-problemer som får det hele til å se ut som om du har tatt 8 overdoser med LSD.. Av større problemer kan nevnes at de med 120hz skjerm like gjerne bare kunne stille disse ned til tvungen 60hz, for starter du spillet på 120hz blir det bare flimmer, samt at jeg flere ganger opplevde at når jeg lastet inn spillet, manglet alle bygningene. Ja, også CTD-problemer.. Mange CTD-problemer.. Men morsomt var det lell. En stund. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Gi meg en verdig oppfølger eller spin-off til RE2. Zombier KAN være, og ER skumle. De er iallefall ikke morsomme pinataer fylt opp med konditorfarge. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Altfor mye HUD og rot på skjermen. Likte ikke 1'ern heller. Styrer unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå