InFlamesWeMust Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hei Hvordan vil en Samsung 350V5C duge til Skyrim? Dette er tydligvis en video av en Samsung laptop som kjører Skyrim: Han sier at uten fraps får han 30+ FPS på alt high. Hva mener dere? Synes skjermkortet eller CPU'en virker forskjellig. Har søkt mye opp på google, men får desverre opp mye utenlandsk språk. Takker for relativt kjappe svar ! Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Ble heller mer "gira" på en slik som dette: Lenovo Y500 <--- Med SLI Har hørt at Lenovo Y500 sliter med Skyrim i SLI mode, men at en oppdatering er rundt hjørnet? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Har du, eller skal du kjøpe PC? Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Har du, eller skal du kjøpe PC? Jeg skal kjøpe en laptop til kjæresten min. Hun ble veldig interessert i Skyrim da vi spilte det sammen på Xbox 360, men hun har ikke råd til begge deler og jeg tenker om hun kjøper pc selv; Vil den ikke kjøre Skyrim på MEDIUM som hun kommer til å spille på. Jeg fant nå ut at en kan kjøpe ekstra skjermkort til Lenvoen, og det gjorde meg veldig interessert. Den ser jo ikke så ille ut heller Selv har jeg en stasjonær: Intel 3770 Radeon 7970 32 gb crosair 186 mhz ram. So "I'm good" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå