Gazer75 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hei, Har som overskrifta seier problem med at ein ipad av og til får nettet mitt til å lagge. Visar seg at eg har 500-1000ms ping når dette skjer. Så snart eg koplar frå ipad'en så er alt tilbake til normalt. Nokon som har ein ide kva det er som er problemet? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hva pinger du med? Skjedd i lang tid, eller...? Kanskje det er en konflikt på nettverket mellom nettbrettet og enheten du pinger med? Kom gjerne med mer informasjon, så kanskje noen kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Er ein innebygd ping sak i cFosSpeed som visar ping til hop 3 eller 5. Testa og med vanleg ping i windows cmd samt Speedtest.net appen på telefonen. Er lett å merke når det skjer for internett vert tregt som sirup. Har faktisk ikkje hugsa på å pinge lokalt på LAN her når det skjer. Det som er så rart er at iPad'en kan virke heilt fint i lengre periodar, men så er det heilt håplaust. Ein gong så låg den berre der utan å vere i bruk, men så lenge den var kopla til nettet så var pingen oppe i over 1000. Nekta eg den tilgang med MAC block så var alt i orden. Var heller ikkje noko trafikk som skulle lage så høg ping. Har og testa med ulike routerar. Inteno X5668 frå NGT, gammal Linksys WRT120N og min nye Asus RT-N66U. Ikkje så lett å feilsøkje når det ikkje skjer så ofte. Og så er det naboen sin iPad. Kan liksom ikkje legge beslag på den i vekesvis for å finne feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå