Gå til innhold

Regjeringen lover 1 milliard kroner til skipstunnel


Skipstunnel  

16 stemmer

  1. 1. Din mening om skipstunnelen

    • Regjeringen er gått fra vettet, nok en gang
      9
    • Regjeringen har alltid rett (Det er demokrati, nemlig)
      1
    • Regjeringen er på rett kurs, men må pøse på med mer penger
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er greit at de bruker skattepengene våre til noe fornuftig som infrastruktur, men kanskje ikke akkurat dette. De sparer vel ikke så veldig mye tid på å kjøre igjennom denne tunnelen? Kanksje hvis det er svært dårlig vær. Spennende prosjekt er det ihvertfall, men jeg syns heller de kunne bruke pengene på å bygge ut skikkelige veier her på vestlandet istedenfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo om ikke en ferjefri E39 kunne ha tatt bort behovet for skipstunnel. Jeg mener uansett at det er viktigere med ferjefri E39, enn skipstunnel på Stadt. Stadthavet er dog til tider veldig ufremkommelig, og med en skipstunnel så slipper man unna det verste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ser ikke hva man skal syte over når det gjelder denne saken, og som tidligere sjømann, med mange runder rundt Stadt i skipssekken, mener jeg dette er en fornuftig satsning.

 

:)

 

Edit: Hva angår avstemningen, avstår jeg fra den typen styrende formuleringer

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Eg tykkjer det er glimrande at regjeringa for ein gongs skyld avser nokre pengar til vestlandsregionen. Med både E39 og skipstunnelen so kan vi kanskje endelig få ein infrastruktur som ikkje er under par.

 

For øvrig var avstemminga ganske rar, ingen av alternativa hadde noko med tunnelen å gjere.

Lenke til kommentar

Svar ja eller nei:

 

har de sluttet å slå deres kone

 

Kåre Willoch som stilte spørsmålet til en journalist om jeg ikke husker feil, da journalisten kunne ville ha ja eller nei svar.

 

Det er jo et meget ledende spørsmål, svarer eg ja betyr det at eg har slått, svarer eg nei så betyr det at jeg slår.

 

Men sier dere tar en Kåre Willoch tar eg en Petter Northug

 

282739_157538471066446_636904187_n.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...