Gå til innhold

bøyd iphone 5

Anbefalte innlegg

lol, kjøpte ny iphone 5 forrige uke.

datt ut av lomma mi uten at jeg merket det når jeg satt meg i bilen, og smalt den i døra. nå er helle rammen skev/bøyd, ikke VELDIG mye, men godt synelig, pluss at skjermen er litt grønn øverst til høyre(ser det kun i svart)

er vel ganske sikker på at dette ikke går på reklamasjon eller noe forsikring? mye tror dere jeg får for den nå vist jeg selger den?

alt fungerer som før, skjermen er like hel bare litt grøn øverst til høyre, og iphone er litt bøyd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke du får noe for den... Selv om den funker. Har du forsikring kan det hende at du er heldig nok til å få den fikset.

tror du ikke jeg får noe for den vist jeg selger den? får vel en tusen lapp, bøyde skjermen tilbake nå, og da ble det grønne borte, er nesten helt rett^^ la en planke over og slo forsiktig med hammer

Stakkars,stakkars,stakkars, hadde jeg vært deg hadde jeg ikke vist hva jeg hadde gjort! Ring til hvor du har kjøpt den/apple og spør hva du skal gjøre!

hva faen preiker du om skutt i hue eller? kjipt bare når jeg betalte over 6000 kr for den, 1 uke siden...l.

Endret av spetwols
  • Liker 1
Lenke til kommentar

tror du ikke jeg får noe for den vist jeg selger den? får vel en tusen lapp, bøyde skjermen tilbake nå, og da ble det grønne borte, er nesten helt rett^^ la en planke over og slo forsiktig med hammer

hva faen preiker du om skutt i hue eller? kjipt bare når jeg betalte over 6000 kr for den, 1 uke siden...l.

Skal du være drittsekk for du gå et annet sted.
Lenke til kommentar

Selv om telefonen kan se bra ut på utsiden så betyr ikke dette at den ikke er skadet på innsiden. Loddinger tåler adskillig mindre enn rammen. Bøyd hovedkort er døden for BGA-kretser. Loddingene til disse er bittesmå kuler. Når hovedkort blir bøyd så løsner disse kulene fra hovedkort eller fra kretsen. Resultatet er i bestefall en utrolig ustabil telefon som skrur seg av, mister dekning, låser seg osv osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om telefonen kan se bra ut på utsiden så betyr ikke dette at den ikke er skadet på innsiden. Loddinger tåler adskillig mindre enn rammen. Bøyd hovedkort er døden for BGA-kretser. Loddingene til disse er bittesmå kuler. Når hovedkort blir bøyd så løsner disse kulene fra hovedkort eller fra kretsen. Resultatet er i bestefall en utrolig ustabil telefon som skrur seg av, mister dekning, låser seg osv osv.

takk for flott svar. etter jeg slo den tilbake med hammer, så ble det grønne borte, alt virker hvertfall som det skal enda... får se

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...