Gå til innhold

Billig, effektiv og stillegående CPU kjøler?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg trenger virkelig ny kjøler til min AMD FX-820. Jeg prøver å bygge en så stillegående maskin som mulig, men med min lille mangel på erfaring har jeg lite peiling på diverse kjølere. I første omgang er den ikke overklokket, men regner med dette blir gjort om ikke lenge. Kan ikke så mye om overklokking så må lese meg litt til hvor mye jeg kan overklokke den, tar gjerne i mot tips og råd her også :)

Litt informasjon som kan være relevant:

Jeg har et Fractal Define R4 kabinett med 3x 140mm vifter, 2 i front og en opp bak, så har god gjennomflyt.

Hovedkort Asus M5A99X EVO R2.0 (med tanke på plass)

Altså det jeg leter etter er en kjøler som er så stillegående som mulig til en pris som helst ikke er alt for høy, budsjett er jeg ikke helt sikker på enda, men ser for meg rundt en 6-800 kr. Jo lavere jo bedre.

Setter stor pris på hjelp.

Om det trengs mer informasjon er det bare å si ifra så kommer det så svarer jeg så fort som mulig.

(Brukes forresten ikke til spilling, kun litt Need for speed i ny og ned. Brukes mest til redigering av bilder)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.hardware.no/artikler/corsair-hydro-h55/114608/4

Jeg har Antec 620, som er samme kjøler, den er musestille!

Hardware klarte ikke å måle kjøler støy, da andre ting i rommet lagde mer lyd.

Dustin har denne på salg til 379kr i påska:

http://www.dustinhome.no/product/5010675021/antec-kuhler-h2o-620-v4-liquid-cooling-s-775-1156-1155-1366-am2-am2-am3-am3/#intcmp=productbo11_startpage_WeekendRush_5010675021_130322

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...