El Viking Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Noen som vet om denne er til salgs i Europa, eller som har noen inspill generelt mht. å kjøpe den fra USA? http://www.dagbladet.no/dinside/2002/11/21/354425.html http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...garden&n=507846 Dette MÅ jo være den ultimate dingsen! Så kan vi få enda mer tid foran våre kjære pc'er! :!: Dette kvalifiserer vel til 'hardware'... Lenke til kommentar
tasle Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Electrolux har en slik, og har hatt det lenge. Det som er vesentlig i denne sammenheng er at støvsugeren har kraft nok til virkelig å suge opp støv. Hvem vil ha en "slagkraftig" støvsuger brummende i stua hele dagen ? Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Takker for svar. Du tenker på Trilobit'en. Forskjellen på disse to er at denne her koster 1/10 av Electrolux sin. Og at denne er tilgjengelig nå. Og litt av poenget er å sette den på mens du ikke er hjemme. F.eks. når du er på jobb... Komme hjem til rent hus Lenke til kommentar
rottert Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ser lovende ut den dær Og en fornuftig pris oxo! Nesten for godt til å være sant. Kjøp den og den helautomatiske plenklipperen som er ute på markedet så har du det man trenger for å ta livet med ro. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 wow den der kunne jeg hatt bruk for. orker aldri å støvsuge. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 En trussel for kaninene! Men det krever jo at huset er ryddig også. Ser for meg å komme hjem en dag å "færsk'n" i å gi netverkskabelen et kraftig sug. Hvordan finner den tilbake til ladestasjonen? Noen som vet om det er noen billige autosauer (gressklippere) på vei? -pg Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Hvordan finner den tilbake til ladestasjonen? -pg På samme måte som den finner vei på gulvet; infrarødt. Tipper ladestasjonen har en liten sender som forteller enheten hvor den er. Det følger med en 'virtuell vegg' som består av en infrarød sender. Dingsen vår passerer ikke denne veggen. For å 'lure' den til å ikke ta visse steder. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Vel jeg venter i spenning på at en Norsk importør skal ta den inn. Eller at den kommer til en europeisk webshop . Dette er jo genialt Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Noen som vet om det er noen billige autosauer Ekte vare! Tren opp en sau til å drite kun i rosebuskene, så slår du to fluer i en smekk... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Må jo gå for den norske versjonen: Robomop Billig er den og! Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Må jo gå for den norske versjonen: Robomop Billig er den og! ikke så vanskelig å skjønne hvorfor den er billig Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Den nye støvsugeren der var jo genial, da kan jo tilogmed JEG støvsuge stua Har prøvd en slik robomopp de hadde på europris...den gjorde jobben sitt sånn passe bra, men det tokk jo mange mange timer... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Kan noen forklare hvorfor det er en "Download Drivers" seksjon på websiden til Robomob? Ikke mange drivere der, men.... -pg Hvis jeg bare finner de rette driverene en dag, skal jeg styre støvsugeren fra PC'n! Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jeg har lyst på en Eletrolux Trilobyte http://www.electrolux.se/node679.asp?prodid=8088 http://trilobite.electrolux.no/ Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 så en lignende på expert for 3-4 måneder siden...hadde egen lade luke i vegge som den "parkerte" i når den skulle lade seg selv Fikk ikke lov av dama og kjøpe en...unødvendig mente hun... #edit# det var Eletrolux Trilobyte di hadde...den bråka noe jæv... da mye mere en en vanlig støvsuger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå