Mystikus Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 ETTERMIDDAG Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 For det første, så synes jeg du får mye ut av motivet, og det takket være det flotte lyset. Dette har du taklet på en utmerket måte. Dramatikken med de mørke skyene, som leder tankene til et kommende tordenvær,gjør at man nesten kjenner den elektrisk ladede lufta. Vakre og dype farger. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 For det første, så synes jeg du får mye ut av motivet, og det takket være det flotte lyset. Dette har du taklet på en utmerket måte. Dramatikken med de mørke skyene, som leder tankene til et kommende tordenvær,gjør at man nesten kjenner den elektrisk ladede lufta. Vakre og dype farger.Mvh Melvin Takk for den utfyllende og hyggelige tilbakemeldingen, Melvin ! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Imponerende detaljer med det brede spekteret av lys..alt fremstår skarpt og fargene er naturlige..komposisjonen er fremragende Jeg er ingen ekspert men dette falt virkelig i smak Birger . mvh Terje . Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Imponerende detaljer med det brede spekteret av lys..alt fremstår skarpt og fargene er naturlige..komposisjonen er fremragende :)Jeg er ingen ekspert men dette falt virkelig i smak Birger . mvh Terje . Tusen takk for den utfyllende og hyggelige tilbakemeldingen, Terje ! Artig at bildet falt i smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg