glenni92 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 hei, jeg bruker gratis versjonen av Avast. problemet er at jeg fikk denne meldingen på youtube brukeren ista: We detected activity on your Google Account from a location you don't usually sign in from. Review the information below and tell us whether you recognize this activity Event Description Application or device sign-in attempt Prevented Details Ukraina kyivstar.net, IP Address: 176.8.79.216 Time Mar 11, 2013 7:56:45 PM Application or device sign-in attempt Prevented å det ser ikke ut som avast finner noe som helst.. hva gjør jeg? begynner å bli ganske nervøs Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det ser ut som at noen med lokasjon i Ukraina har prøvd å logge seg inn med ditt brukernavn. DU kan ha en trojaner eller keylogger på pc'en din, men det er ikke sikkert da det jo står at den som prøvde å logge seg på ble hindret. Om det var fordi brukeren hadde ditt passord eller kun bri\ukernavnet står det ikke. Bytt passord på alle dine mail og nett kontoer snarest er min anbefaling. Lenke til kommentar
Dr.Geek Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 hei, jeg bruker gratis versjonen av Avast. problemet er at jeg fikk denne meldingen på youtube brukeren ista: We detected activity on your Google Account from a location you don't usually sign in from. Review the information below and tell us whether you recognize this activity Event Description Application or device sign-in attempt Prevented Details Ukraina kyivstar.net, IP Address: 176.8.79.216 Time Mar 11, 2013 7:56:45 PM Application or device sign-in attempt Prevented å det ser ikke ut som avast finner noe som helst.. hva gjør jeg? begynner å bli ganske nervøs Ta en Fullscan med Malwarebytes Anti Malware Free: http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/ Dette gir en god pekepinn om du har et malware-problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå