V. Haugen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Fem apper fikk plass på Topp 3 denne gangen.De beste påskeferie-appene Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ski Tracks kan anbefales, med GPS aktivert måler den raskeste hastighet, hvor mange turer man har kjørt, i kilometer osv osv Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 For de av dere som skal på fjellet å kjøre snøscooter i påsken kan jeg informere at jeg har testet flere trackere til denne aktiviteten og det er bare google sin tracker "spor" som duger! anbefales! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Gleder meg til påske. Da kan jeg legge fra meg mobilen på hytta og ta med familien ut på skitur uten å måtte tenke på apper, epost, sms og fandens oldemor. Dèt blir deilig det Edit: ble da visst en skrivur-leifur der, gitt. Endret 22. mars 2013 av - Slaktarn - Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Kan anbefale Burton sin app til Nokia sine WP telefoner. Utviklet i samarbeid med Nokia. Har løypetracking, for fart og distanse. Friend finder funksjon med augmented reality. En kul linse til WP kameraet for å lage et sekvens bilde. Være og føre forhold for skisteder mm. Jeg ser en del av appene i listen også eksisterer på WP, men det er ikke oppført at de har WP utgave. Kindle, Civilization Revolution, Monopol, Uno blant annet. God påske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg