waters2k Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Se vedlagt bilde: Jeg har en Quicktime ikon sak på skjermen som jeg ikke får vekk utenom å starte maskin på nytt, noen som har anelse på hvordan jeg slipper å få opp disse? Skjer ofte når jeg spiller av en video etc, de har kommet i ettertid og takker for alle tips og råd. Har også deaktivert en del programmer på oppstart så jeg klarer ikke å finne noe der heller. Snodig... Hjelp, ja takk. Alt skal prøves. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Vil tippe det er tilknyttet filendelser og følger med itunes. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Problemet ditt har lite med 'skjermer' å gjøre, men uansett; Tenker du på den "menylinja" helt til høyre? Isåfall må du nok inn på kontrollpanelet så avinstallere dette. Mulig PCDecrapifier finner den. Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg ville av installert det og helle lastet ned VLC. Mye kjappere og kan spille av flere formater. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Den ikonlinjen har ingenting med QuickTime eller iTunes å gjøre. Det må være en annen tredjepart. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Må jo vite mer om bakgrunnen for dette. Kom det rett etter at du installerte noe? La du til drivere til noe? Er det ny PC fyllt med bloating? Høyreklikk på ikonene og velg egenskaper. Finner du ut installasjonsmappen og hvilket program de tilhører? Er det noe du bruker (hvis ikke, slett dem fra skrivebordet). Selv om du velger at noe ikke skal starte, fjernes ikke snarveiene for å få starte dem. Er det KUN når du spiller video, og er det KUN quicktime du bruker? Har det en hjelpemeny med slike ikoner? TRENGER du quicktime? Det øverste så jo ut til å være noe nettverksrelatert. Har en win oppdatering lagt til noen oppdaterte drivere med utvidet funksjonalitet? Hva gjorde du rett før de kom? Har du lagt inn programmer som la inn toolbars og lignende som ikonene (følger av og til med i gratisprogrammer). Har du fått andre forandrigner, snarveier, toolbars? Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 Nå har jeg plutselig en linje som sier kopier så jeg fatter ikke hva dette kommer av, synes det hele er noe merkelige greier. Har sjekka over alle nylig installasjoner og intet toolbars er å finne nå. Hva kan det være og har sjekket rubbel og bit. Lenke til kommentar
waters2k Skrevet 29. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Må jo vite mer om bakgrunnen for dette. Kom det rett etter at du installerte noe? La du til drivere til noe? Er det ny PC fyllt med bloating? Høyreklikk på ikonene og velg egenskaper. Finner du ut installasjonsmappen og hvilket program de tilhører? Er det noe du bruker (hvis ikke, slett dem fra skrivebordet). Selv om du velger at noe ikke skal starte, fjernes ikke snarveiene for å få starte dem. Er det KUN når du spiller video, og er det KUN quicktime du bruker? Har det en hjelpemeny med slike ikoner? TRENGER du quicktime? Det øverste så jo ut til å være noe nettverksrelatert. Har en win oppdatering lagt til noen oppdaterte drivere med utvidet funksjonalitet? Hva gjorde du rett før de kom? Har du lagt inn programmer som la inn toolbars og lignende som ikonene (følger av og til med i gratisprogrammer). Har du fått andre forandrigner, snarveier, toolbars? Dette kommer opp fra flere ting og det er ikke godt å si hva det kommer av, dette er en eldre pc som er rundt 3år ++ og det har ikke vært noen problemer så langt. Bare tull fra ende til annen i det siste når disse linjene limer seg på skjermen i tide og utide. Det er rart ingen kjenner seg igjen i disse symptomene som er vist på bildet. Jeg kan få kopier og andre linjer og de forsvinner ikke før jeg restarter maskinen. Jeg får ikke opp no når jeg klikker høyre over linjen, men det er vel ett eller annet som henger seg i bakgrunn vil jeg tro. Endret 29. mars 2013 av waters2k Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har du en Canon skanner eller printer? Jeg får i alle fall opp samme ikonlinje (dog med mindre ikoner) når jeg starter Canon Solution Menu EX Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Normalt så trenger canon printere og skannere kun driveren, som legges inn når man kobler det til pcen, og så trenger skanneren mp navigator ex som er canons skanneprogram. Resten er bare skrot, synes jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå