Toreey Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Har nå skiftet dynamo. Dynamoen holder en jevn spenning på 14,39 - 14,40V Lysene har sluttet å flimre. Det som gjenstår å se er om bilen starter. Lader batteriet til fullt før jeg går å tester hvordan bilen er å starte. Lenke til kommentar
Toreey Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Har nå testet igjen, og det tyder på av det fortsatt er et underliggende problem. Først og fremst eg jeg usikker på hvor mye / lenge glødelyset skal lyse. Etter bilen har stått i ro i en god stund, 12+ timer? Bilen er "kald" Førsøk 1 : Jeg drar om tenninga, glødelyset lyste i 7sec. Bilen startet på 0,001 sec. Etter 90min prøvde jeg igjen da bilen er "lunken" ? Forsøk 2 : Jeg drar om tenninga, glødelyset lyser i 0,001sec, bilen starter på 5 sec 120min etter Forsøk 2: Forsøk 3: Jeg trar om tenninga, glødelyset lyser i 0,0001sec, jeg prøver å starte bilen i 10sec, og igjen og igjen i 30sec. Ingen gløding ingen av gangene. Bilen startet aldri og begynner nå å gå tom for batteri. Møkkabil Endret 27. mars 2013 av Toreey Lenke til kommentar
Toreey Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Oppdatering: Har nå funnet ut at den hvite (2pin) styrer gløding, og møller kalte den "G62" Men den har jeg jo byttet. Holder på å feilsøke kabel fra G62 til hjernen, og hjernen. Bilen er fortsatt ekstremt vanskelig å starte :\ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Jeg har bare skummet gjennom tråden, men spør alikevel: Har du prøvd å la den gløde i fem sekunder eller mer etter at lampa har sluknet? Den lampa har en tendens til å slukke veldig fort selv om bilen fortsetter å gløde (den trenger uansett et par sekunder). Og har du lest av feilkoder hos Audi eller med original VCDS? Endret 15. april 2013 av CFM 2 Lenke til kommentar
Toreey Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Det er ingen gløding i d hele tatt når bilen har stått i ro i 0-8timer. Selv med minusgrader. Ingen rele slår inn, ingen spenning til pluggene. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Ok, da kobler du til VCDS lite (gratis software) og leser av alle temperaturfølere mellom 0 til 8 timer i en times intervall og poster resultatet her. Kabel: Ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå