Andreas Fugelsnes Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hei! vi er ett ungt band fra ålesund. Endelig har vi gitt ut vår første sang på urørt. http://www.nrk.no/urort/Laat/424887/default.aspx gi den ett lytt, og si hva dere mener om dere liker det dere hører så gi oss gjerne ett like eller en share Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Synes sagen var ganske så kul jeg! Jeg likte det instrumentelle best, men vokalene hadde sine gode øyeblikk, helt klart! Stå på! 1 Lenke til kommentar
Andreas Fugelsnes Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 takk! hyggelig å høre:) Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ikke så galt dette, fikk umiddelbart Mew-assosiasjoner. En slags mørkere versjon. Vokalen ble litt repetitiv. Men tydelig at dere fokuserer mye på tekst, det er fett. Bare pass på at det ikke tar av for mye. Kule lydbilder dere lager. Stå på. 1 Lenke til kommentar
Andreas Fugelsnes Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 takk skal du ha. utrolig hyggelig med tilbakemeldinger. 1 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Melodien var interessant og absolutt noe jeg kunne ha hørt mer på, men vokalen falt ikke i smak hos meg uten at jeg kan peke på noe spesifikt. Uansett, godt jobba! -Deluze 1 Lenke til kommentar
Andreas Fugelsnes Skrevet 22. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2013 Det er en ærlig sak takk for feedback ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå