brukar2341 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hallo, vennen min kjøpte nylig Alienware m17x, med AMD 7970M. Det første vi måtte gjøre var å reformatere den for å få Win (7 64bit) inn på SSDen, som selvfølgelig Dell hadde glemt. Etter det hadde vi problemer med å laste ned drivere til forskjellige ting, og Skjermkortet fungerer ikke i spill.. Har prøvd Skyrim og Black Ops, pcen kjører tydligvis spillene på det integrerte Intel 4000, og ingen av spillene oppdager GPUen, men da jeg tar denne testen som går til 7.9 på de forskjellige komponentene, finner den skjermkortet, og rangerer det 7,6.. Har lest litt om dette, og mange som har problemer med akkurat det samme skjermkortet... Hjelp? -Sander Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 AW M17X kan du vel skru av hele Endurosystemet til AMD. Var visst noe med Fn+ ettellerannet, og en omstart. Ikke sikkert at det i seg selv fikser driverproblemene dine, men ... man burde vel bli kvitt alle de problemen som er Enduro-spesifikt, i alle fall. Har Dell virkelig ikke drivere nedlastbare fra sidene sine? Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hej Sander I skulle kunne finde alle de nødvendige drivers her: http://www.dell.com/...fkey=Drivers_PS Indtast blot servicetag, og siden finder automatisk alle de relevante drivers til maskinen. Er der noget du mangler, så send mig gerne en privat besked med servicetag+nærmere detaljer, så ser jeg gerne på det. Med hensyn til grafikkortet, så skal du gå ind i kontrolcentret og aktivere det. Det gøres på følgende måde: 1. Start -> AMD Vision Engine Control Center 2. Til venstre på siden vælger du: Perfomance ->AMD CrossFire 3. Vælg: Enable CrossFire Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Endret 22. mars 2013 av DellCare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå