AleksanderF92 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hei, jeg er på utkikk etter ny datamus, jeg bruker det til gaming og bestemte meg for å få for en litt stiligere rute denne gangen. Jeg har veldig lyst på en mus som gløder ganske mye, og som gjerne har innstillbar farge. Jeg har ikke så alt for store krav innenfor form og og vekt, men gjerne 1600 dpi + instillbar sens. Som sagt, fancy lysshow er hovedtingen jeg vil betale for her, men decent gaming mus i funksjonalitet... Jeg har selv kikket mye på nettet og funnet en jeg likte veldig godt, som jeg dessverre tror kun kan kjøpes av bedrifter? http://www.alibaba.c...se_GM_808_.html Sålangt er den mest lovende jeg har funnet vært ROCCAT KONE. Men den har egentlig litt lite lys etter min smak, men det får duge dersom ingen her vet om noe annet. Det er en god mus ellers. http://www.komplett....aspx?sku=763391 Takk for tiden din Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Denne her ser veldig fin ut. Mye farge og et fint blått LED lys i rullehjulet som lyser i mørket. 1 Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Denne her ser veldig fin ut. Mye farge og et fint blått LED lys i rullehjulet som lyser i mørket. Fin den, hadde alt bare vært innstillbare ledlys Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Razer Deathadder ha ganske behagelig blått lys. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg fikk denne i gave. Musa fungerer bra den, men glødinga var så intens at jeg skrudde alt lys av. Takk og lov for at det var mulig i innstillingene. Lyset i "lynet" dimmer konstant opp og ned eller kan være skrudd på konstant. Den heter Razer Naga Molten edition. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hehehe, fin mus det der , et alternativ kunne jo vært Razer "Spectre", men helt erlig synes jeg den er bigrim, og jeg tror du kommer til å få det vanskelig å finne en mus med mye lys i IMO.. Lenke til kommentar
AleksanderF92 Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg har tatt en kikk inne hos razer, det er forsåvidt ev veldig bra merke, men jeg synes vell ikke egentlig at det gir helt det det burde for pengene. Det er riktignok fine modeller, men blir ikke mesteparten av lyset tildekket når man har hånda oppå? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 jojo, men nå holder du jo også på 80% av overflaten Jeg tror du allerede har gitt deg selv svaret. Den roccaten ser bra ut den, og skaffer du deg et tastatur fra dem også, så vil det bli helt konge, for de jobber så godt sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå