Kurt Lekanger Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Nytt samarbeid gjør det mulig å betale via mobilabonnementet.Google og Telenor gjør det lettere å kjøpe Android-apper Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 De vet jaggu hva som må til for å grave seg nærmere lommebøkene våre...farlig, farlig greier! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Telenor får vel payback fra google siden de står pengetransaksjonen så det sleipe gliset til hr. Vellan er vel forståelig. Med "lettere å kjøpe" menes "Mer å hente" for Telenor. De gjør vel sitt for at dette blir svært så enkelt vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 De vet jaggu hva som må til for å grave seg nærmere lommebøkene våre...farlig, farlig greier! Ja, fy fader ass. Valgfrihet er noe skikkelig dritt. Hva med de som ikke ønsker å registrere kredittkort hos Google? Eller de som ikke har bankkonti? På tide å se litt lenger enn nesa rekker. 5 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Da er det bare å vente på artiklene om fortvilte foreldre som får sjokkregninger. 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Flott for oss som ikke er over 18 og har foreldre som ikke er villige til å legge inn kredittkortinformasjon på sønnen sin telefon... 1 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Flott for oss som ikke er over 18 og har foreldre som ikke er villige til å legge inn kredittkortinformasjon på sønnen sin telefon... Det er flott, det har du helt rett i. Dette har verken du eller noen andre godt av! Det virker som samfunnet idag gjør alt dem kan for at unge skal få muligheten til å pådra seg så mye gjeld som overhodet mulig. Endret 21. mars 2013 av San22_ Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Det er flott, det har du helt rett i. Dette har verken du eller noen andre godt av! Det virker som samfunnet idag gjør alt dem kan for at unge skal få muligheten til å pådra seg så mye gjeld som overhodet mulig. Man blir ikke akkurat fattiglus av å kjøpe noen apper, men likevel, jeg ser de negative sidene... Edit: Nå kom jeg visst på at jeg ikke er Telenor-kunde. Det var synd... Endret 21. mars 2013 av Havardu Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Noen foreldre har dog lært sine barn endel om økonomi mm. At man har valg og muligheter ser jeg som far bare positive ting med. 1 Lenke til kommentar
FallenReach Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ser ikke grunnen til at dette skal være ''enklere''... Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Flott for oss som ikke er over 18 og har foreldre som ikke er villige til å legge inn kredittkortinformasjon på sønnen sin telefon... ja, men hadde heller likt å kjøpe ett google play gavekort som man kan i Amerika 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 ja, men hadde heller likt å kjøpe ett google play gavekort som man kan i Amerika Det hadde ikke vært en dum ide nei! Hvis det kommer til Norge kan jeg garantere at jeg er en av de første kjøperne. Lenke til kommentar
Venator Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Kan jeg bruke penger jeg har lagret på mitt kontant kort? Lenke til kommentar
desverre Skrevet 30. mars 2013 Del Skrevet 30. mars 2013 Hm ikke bra.. Det blir sikkert mye missbruk. Men det går helt sikkert og nekte også slik idag da vi ikke nødvendigvis må registrere visa eller kortet på google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg