Kurderen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hi, De medfølgende vifter til H80 bråker altfor mye, selv på idle. Den kjøler i7 3770k med temperaturer på idle ca 25 grader og under load ca 50. Kabinettet er cosmos 2 now som ikke er det beste kabinnetet når det gjelder støy og støv. Har ingen erfaringer med vifter, så jeg trenger noen anbefalinger. Viftene er på 120 mm. Jeg trenger noen som kan produsere mindre enn 20 dB. Har skikket litt rundt men kan ikke velge hvilken som er god. trenger 2 stykker. Også om dere kjenner til støvfiltre til viftene og eventuelt støydempende greier? Og helst ikke så dyre vifter som koster mer enn kjølingen: P Setter pris på svar^^ Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Du bør heller kjøpe vifter som har mer futt i seg. Bruke viftekontroller, så du kan skru opp rpm når du trenger det. Vifter som støyer mindre enn 20dB er tamme. Noctua, noiseblocker , gentle typhoone har gode vifter. Disse er veldig populære. Trykk på setningen foran. Disse har jeg, høy kvalitet og sleevet kabel. Noctua sine har sære farger, spørs om du tåler dem, hehe. Endret 21. mars 2013 av samye83 1 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Noctua vifter skal være veldig stillegående. Evt. corsair SP quiet edition. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå