pierce007 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hovedkort: Abit IP35 Skjermkort: Asus GeForce 8800 GT PSU (strømforsyning): Corsair HX520W Minne (2stk): Corsair TWIN2XP2048-6400C4 CPU (Prosessor): Intel Core 2 Quad Q6600 Optisk stasjon: Nec AD-5170 Kabinett: Thermaltake Soprano DX Sort m Vindu (dette kan du skifte ut til hva du vil. Husk at det må være ATX-standard) Harddisk: Western Digital Caviar SE16 500 GB S-ATA CPU-kjøler: Zalman CNPS9500LED Skjerm: Samsung Syncmaster 226BW Kan få kjøpt en slik pc til 2.000,-. Er det verdt prisen? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 om du får den til 2000 er det ett bra kjøp. I allefall med en skjerm. Den er ikke ny, men den er brukbar til mye. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 om du får den til 2000 er det ett bra kjøp. I allefall med en skjerm. Den er ikke ny, men den er brukbar til mye. Skal stort sett brukes som server/backup maskin. Noen som har erfaringer med kabinettet? Tenker på støy feks? Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Skal stort sett brukes som server/backup maskin. Noen som har erfaringer med kabinettet? Tenker på støy feks? Vel, støy kommer jo mye an på strømforsyning og kabinett. Har ikke mye peiling på støynivået på det oppsettet. Det må nesten høres på og vurdere, det kommer jo også an på hvor det skal stå. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 For å være helt ærlig så synes jeg ikke pakken er verdt prisen. Delene er 5-6 år gamle, yter deretter og kan streike når som helst. Feks så har komplett pcer i deler fra 2400 og oppover som antakeligvis har bedre ytelse. 1 Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 For å være helt ærlig så synes jeg ikke pakken er verdt prisen. Delene er 5-6 år gamle, yter deretter og kan streike når som helst. Feks så har komplett pcer i deler fra 2400 og oppover som antakeligvis har bedre ytelse. et godt argument jeg kjøper... nå var det slik en gang at jeg ikke er lysten på å bruke noe spesielt mere på en maskin enn den prisen og med et ønske om å ha min 6 sata kontaker... men klart - kan jo bli dobbelt skulle den streike.... Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hvis den streiker burde du forlange penger tilbake:) Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hvis den streiker burde du forlange penger tilbake:) Det syns jeg faktisk ikke. Med mindre det er noe selger har gjort som direkte forårsaker det. 2 Lenke til kommentar
powersound Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ser at det er diskusjon om ny, å ville absolutt gått for det. Litt grunnet garantier å ikke minst støy, vet at CM Elite 310 er et greit kabinett. Å ville gått for FM3+ med dedikert skjermkort til 2995.- Om jeg ikke husker feil skal FM3+ være med noen år til så det finnes muligheter for seinere oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå