RBW Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Vi har testet mange kabinetter det siste året, og her er høydepunktene.Anbefaling: Kabinetter Lenke til kommentar
Ahjohnsen Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ingen Mini-ITX kasser? Spesielt Mini-Itx kasser med micro-atx størelse PSUer veldig aktuelle. Synd at bransjen fortsetter å spy ut større kabinneter. Til å med de små som kommer en gang iblant tar kun ATX strømforsynere. 3 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 synd dem ikke lager enda større en maxi tower. har selv antec twelve hundred, men syns det fortsatt kunne vært en god del større. 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Sååå 2010. I 2013 skal det være smått. mITX og den stilen. God knall i små kabinetter :-P 4 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 (endret) For Mini-ITX vil jeg anbefale Lian Li PC-Q16. Den kommer inkludert med en 300W strømforsyning, ser bra ut og har små fysiske mål. Kombiner det med et H61 Mini-ITX hovedkort, en 45W TDP Ivy Bridge prosessor og en SSD, og du har et fint bygg for mindre kravstore familiemedlemmer til i underkant av 2500 kr. For kompakt ytelse, ville jeg startet med å finne et kabinett som passer Asus GeForce 670 Direct CU II Mini. Endret 25. mars 2013 av Agentspoon Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Sååå 2010. I 2013 skal det være smått. mITX og den stilen. God knall i små kabinetter :-P må le litt der. tror du virkelig det handler om årstall ?? det handler om bruksområde...mine skjermkort i SLI trives mye bedre i et stort kabinett. så for meg, jo større jo bedre. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Ingen Mini-ITX kasser? Spesielt Mini-Itx kasser med micro-atx størelse PSUer veldig aktuelle.Synd at bransjen fortsetter å spy ut større kabinneter. Til å med de små som kommer en gang iblant tar kun ATX strømforsynere. Silverstone FT03 mini. Micro-ATX PSUer kalles SFX Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 må le litt der. tror du virkelig det handler om årstall ?? det handler om bruksområde...mine skjermkort i SLI trives mye bedre i et stort kabinett. så for meg, jo større jo bedre. Bare litt påschehumor Klart det handler om mye mer enn årstall! Men siste året har det kommet _veldig_ mye spennende små kabinetter/HK/disker/etc som gir imponerende ytelse. Kanskje ikke det superråeste med flere skjermkort, men poenget er at en kommer langt med en liten maskin idag. Se f.eks på Shuttle Z77R5. Rett nok et kabinett med HK og CPU-kjøling (så ikke helt sammenlignbart med de i testen her), men det er et eksempel på hva man kan skvise ut av små mål. Selv endel entusiast-brukere vil kunne bli tilfredsstilt her Bare for 3-4 år siden var noe slikt henimot umulig å få til. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 I linken til prisguide nederst i avsnittet om Factal define R4, linker dere til R3. Lenke til kommentar
Kipman2000 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Dere skriver "Skulle du ønske et litt mer påkostet kabinett er Corsair Obsidian 650D et godt alternativ. ", men linker til Obsidian 550D (forøvrig et flott kabinett det også...) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kan noen huske navnet på shuttle-kabinettet (jeg tror i hvert fall det var shuttle) HW testet tilbake for et par uker sider med plass til spesielt mange disker? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg har akkurat montert et mATX-hovedkort, fem 3.5"-disker, og en SSD i det Silverstone-kabinettet (TJ08-E) , og det gikk overraskende greit: Det er mye skruer, men praktisk lagt opp. Dog ikke voldsomt mye mindre enn et lite ATX-miditower. Det eneste problemet jeg møtte på var at USB3-kontakten på hovedkortet havnet under en harddisk, og kontakten på kabelen var veldig diger - det løste seg når jeg så at det fulgte med en overgang fra hovedkort-header med større pinner - som kunne kobles til en annen ledig USB3-header på hovedkortet. Jeg er også fornøyd med lydnivået - med stock intel kjøler, diger vifte i kabinettet, og en billig Corsair-PSU er den umerkelig i stua ... riktignok kan det være fordi det er et par andre PCer der som lager noe mer lyd. Lenke til kommentar
smurt Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Har bygd flere mini-itx system med dette kabinettet. http://www.morex.com.tw/products/productdetail.php?fd_id=128 Fungerer utmerket Hva med test av coolermaster sitt nye HAF XB.... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Denne artikkelen var oppdatert mars 2013. Det er nesten 3 år siden. Har det ikke kommet noen nye kabinetter som dere kunne oppdatert anbefalingene med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå