lknight Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 jeg skal begynne å jobbe like ved tusenfryd, og jeg har da fått via arbeidsgiveren tilgang til diverse stundentboliger på diverse studentbyer i oslo... hvilken studentby er det dere anbefaler meg å søke på? jeg skal jobbe 6 dager i uken der, så man blir nok å pendle til og fra dit. har dessverre ikke bil heller.. så ja, studentby/bolig som er nærliggende til transport/buss til tusenfryd hadde vært ypperlig. ingen prisklasse, så lenge det ikke ligger i "gokk"... vil egentlig bare vite om hvilke studentbyer i oslo som dere anbefaler. har sett at noen mener Bjerke og Kringsjå.. noen som kjenner til disse studentbyene? noen anbefalinger å komme med? takk for snarlig hjelp! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg regner med at alle studentbyene ligger i tålelig avstand til kollektiv transport. Ei venninne av meg bodde på Kringsjå før, så jeg har vært der et par ganger. T-banen ligger vel 100 meter unna studentboligene. Det tar mellom 10 og 15 minutter å komme dit fra Jernbanetorget. Lenke til kommentar
Ned Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Bjølsen er også et fint alternativ - buss 45 går mot Aker Brygge og 37 motsatt vei som går mot Nydalen om du skal bruke t-bane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå