Dr3as Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har startet å spille War3 på nettet, kjeeeempe morro. Er 2 kamerater og jeg som startet sammen så vi spiller en del 2 on 2 og 3 on 3, meeeeen. kan ikke akkurat si vi gjør det så bra. Selv er jeg Human, noen som har no gode tips? kanskje en oppbygnings liste, altså hva jeg burde bygge gjøre i starten for å få en bra start. noen andre tips også kanskje?? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Finner mye bra på www.warcraftreplays.com Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Takk skal se der men håpet på litt .. hmm.. mere rett frem ideer.. noen som har testet om det går at flere sitter på battlenet bak en ngt router? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 lær av feil. Spill et par omganger, og drit i resultatet, berre bygg sånn som du sjøl trur er mest effektivt, og kommer fienden og rusher deg og du taper tidlig, ser du at du gjør en/fleire ting feil. Rett det opp i neste game, og sjå etter nye feil du gjør... Kan ikkje bli enklare Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Takk skal se der men håpet på litt .. hmm.. mere rett frem ideer.. fin strategi: bygg opp en stor hær med diverse units og angrip motstanderen med disse. skvett gjerne litt magi her og der med helten. det er vel så "rett frem" som du får det. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 lær deg fast expand metoden til human med 5 militia, water elemental, og 2 footmen, så går det ikke ann å tape Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 fin strategi: bygg opp en stor hær med diverse units og angrip motstanderen med disse. skvett gjerne litt magi her og der med helten. det er vel så "rett frem" som du får det. Du har dæven rulle meg greie på't, asså! Anyhoo, som sagt, prøv deg litt frem, lær deg hvor mye ting koster, hvilke armortyper de forskjellige unitene har (og dermed hva som tar hva), forskjellige builder (byggerekkefølger) og sammensetninger av hærer... (jeg (orc) liker for tida å kjøre grunts til å begynne med, få oldschoolcasters så fort som mulig for heal og bloodlust og renne på med tauren etter hvert, funker ganske ok med en teammate som går anti-air eller air, er jeg alene gjør jeg HH istedenfor grunts.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå