Gå til innhold

Spotify premium

Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefalte innlegg

Har hatt lignende problem selv. Bare med netcom sitt tilbud. Endte opp med at spotify måtte ha passordet mitt til facebook for å fikse problemet.

Vet det er fyfy, men problemet ble løst iallefall.

Bruker du en annen adresse til spotify enn du bruker til facebook? Kan være at du må merge dem i spotify.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaa, men det er forsatt en helt annen spotifybruker. Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ta kontakt med spotify nå? Ei jeg snakket med sa det var normalt at det skjedde så lenge man er innlogget på facebook samtidig som man kjøper, så tror det er meningen egentlig.

Hvorfor skal man være innlogget på facebook når man kjøper? Det er jo ikke noe forskjell, spotify kan ikke se at du er pålogget da den ikke har tilgang. Og å aktivere facebook kan man jo gjøre i ettertid.

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å skjønne hva du mener, men kan det være så enkelt som at du har brukt forskjellig e-post-adresse på en eksisterende gratis Spotify-konto og din Facebook-konto, og at du når du registrerte den betalte Spotify-kontoen dermed har fått en ny konto i tillegg, i stedet for å "oppgradere" den gamle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det ser ut som at jeg har brukt to forskjellige e-post-adresser på spotify og facebook. Synes det var merkelig for mener jeg var innlogget på den spotifykontoen jeg ville ha premium på da jeg kjøpte. Vurderer å bare avslutte det premiumet jeg har nå, for å så kjøpe et nytt på den jeg vil ha det på. Men det blir jo veldig dumt om jeg betaler så får jeg det på den jeg ikke vil ha det på. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Jeg hadde det problem også. Brukte garatis versjon med gmail adresse og når jeg skulle lage premium så gjorde jeg tabben ved å registere med fb kontoen min. Hvergang jeg skulle bruke spotify så måtte jeg logge inn via fb, hvis jeg deaktiviserte fb så fikk jeg ikke logget inn pga fb var deaktivisert.

Endte opp med å si opp fb abb og opprette ny på gmail kontoen, spotify overførte spille listene fra fb konto til gmail konto.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg hadde det problem også. Brukte garatis versjon med gmail adresse og når jeg skulle lage premium så gjorde jeg tabben ved å registere med fb kontoen min. Hvergang jeg skulle bruke spotify så måtte jeg logge inn via fb, hvis jeg deaktiviserte fb så fikk jeg ikke logget inn pga fb var deaktivisert.

Endte opp med å si opp fb abb og opprette ny på gmail kontoen, spotify overførte spille listene fra fb konto til gmail konto.

Hm ok, men du klarte å kjøpe spotify på ny eller? Vet ikke helt om jeg skjønte.

Tror dere det funker om jeg prøver en gang til å få premium på rett spotifybruker?

Lenke til kommentar

Ja, kostet deg bare 198 kroner istedet for 99,-.

Har du twitter? Send en liten tweet til @SpotifyCares, på engelsk, riktignok. Spør dem om de kan "merge" FB spotify accounten og den andre accounten sammen. Så, når de har gjort det (om de kan), så kan du bare deaktivere Spotify Appen på Facebook.

En annen ting du kan gjøre, er å bare gi Spotify appen på Facebook tilgang til å poste ting bare du ser. Da har du premium, men ikke spillelistene fra den gamle accounten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ja, kostet deg bare 198 kroner istedet for 99,-.

Har du twitter? Send en liten tweet til @SpotifyCares, på engelsk, riktignok. Spør dem om de kan "merge" FB spotify accounten og den andre accounten sammen. Så, når de har gjort det (om de kan), så kan du bare deaktivere Spotify Appen på Facebook.

En annen ting du kan gjøre, er å bare gi Spotify appen på Facebook tilgang til å poste ting bare du ser. Da har du premium, men ikke spillelistene fra den gamle accounten.

Hææ hvorfor kostet det meg 198? Tror ikke jeg har betalt noe enda iallefall.

Har ikke twitter nei. Om jeg prøver å kjøpe på ny tror dere det vil funke da?

Lenke til kommentar

Hm ok, men du klarte å kjøpe spotify på ny eller? Vet ikke helt om jeg skjønte.

Tror dere det funker om jeg prøver en gang til å få premium på rett spotifybruker?

Ja, du tegner ny avtale, og du får da 30 dagers gratis bruk også. D

Lenke til kommentar

Hææ hvorfor kostet det meg 198? Tror ikke jeg har betalt noe enda iallefall.

Har ikke twitter nei. Om jeg prøver å kjøpe på ny tror dere det vil funke da?

.... Virker som troll i mine øyne.. 99 to ganger er 198, altså, om du hadde tenkt til å kjøpe deg premium på gamle brukeren og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Ja, du tegner ny avtale, og du får da 30 dagers gratis bruk også. D

Ok takk!

over: Du får da tro hva du vil, men altså jeg har ikke betalt noe til nå og så vidt jeg vet er 0+99= 99 kr :) :) :)

Lenke til kommentar

Syntes du svarte litt frekt og ikke helt forstod hva jeg mente, men la nå gå.

Rimelig frekt å anklage andre for trolling også, når man ikke klarer å lese seg til hva han skriver.

Så vidt jeg forstår så betalte han ingenting første gang da han får første måneden gratis. Så da blir det ikke 198 kroner, akkurat som han sier :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Syntes du svarte litt frekt og ikke helt forstod hva jeg mente, men la nå gå.

Var ikke meningen å svare frekt, men jeg kan da ikke for at jeg ikke forsto.

Tror jeg tar sjansen på å avslutte jeg da, er jo ikke verdens undergang heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...