Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) virkelig aner ikke hvor jeg skulle plassere dette, men er litt despo så satt det bare her. Tingen er at jeg idag kjøpte spotify premium på nettet, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal "løse det inn"? Har fått en mail med noen kodeting, men skjønner det absolutt ikke?? Er det noen som kan hjelpe litt fort har helst ikke lyst til at hele greien blir brukt opp før jeg har fått innløst det. (fint om dere siterer meg når dere skal svare, slik at jeg ser at dere har svart) Endret 20. mars 2013 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Her: https://www.spotify.com/us/redeem/ EDIT: Du sier jo at du har kjøpt Spotify Premium på nettet, da har du jo gjort det via spotify.com? Og for å ha gjort det måtte du ha vært logget inn, som da betyr at du bare logger inn på spotifyen din, så har du premium (fint om dere siterer meg når dere skal svare, slik at jeg ser at dere har svart) (du får jo mail uansett om du blir sitert eller ikke). Endret 20. mars 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Her: https://www.spotify.com/us/redeem/ EDIT: Du sier jo at du har kjøpt Spotify Premium på nettet, da har du jo gjort det via spotify.com? Og for å ha gjort det måtte du ha vært logget inn, som da betyr at du bare logger inn på spotifyen din, så har du premium (du får jo mail uansett om du blir sitert eller ikke). men det skjer ingenting når jeg logger på, eller det står ikke spotify premium der det pleier å stå? Så når jeg logger på med mobilen står det " Spotify premium is required for on-demand mobile straming. Its free to steam on desktop" Hva menes med det? Får det opp når jeg trykker på en sang. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 men det skjer ingenting når jeg logger på, eller det står ikke spotify premium der det pleier å stå? Så når jeg logger på med mobilen står det " Spotify premium is required for on-demand mobile straming. Its free to steam on desktop" Hva menes med det? Får det opp når jeg trykker på en sang. På siden som nicwillu linker til, hva skjer når du logger inn der og går på Account details (klikk på brukernavnet ditt). Jeg får opp dette: Subscription status You have an active Spotify Premium subscription. (Du kommer til samme side hvis du klikker på Hjelp -> Din konto i Spotify programmet på Windows) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 På siden som nicwillu linker til, hva skjer når du logger inn der og går på Account details (klikk på brukernavnet ditt). Jeg får opp dette: Subscription status You have an active Spotify Premium subscription. (Du kommer til samme side hvis du klikker på Hjelp -> Din konto i Spotify programmet på Windows) "You are currently using Spotify Free. To get the most out of Spotify, sign up for Spotify Unlimited or Spotify Premium." Kommer opp når jeg gjør det, så det ser jo ikke ut som jeg har kjøpt noe, men har jo fått kvitering på mail?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hvor har du kjøpt? Jeg kjøpte på spotify.com Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Prøvd å logg ut og inn? Noen ganger må det gjøres for at det skal tre i kraft. Du kan også prøve å reinstallere Spotify. Til sist: kontakt spotify support. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Prøvd å logg ut og inn? Noen ganger må det gjøres for at det skal tre i kraft. Du kan også prøve å reinstallere Spotify. Til sist: kontakt spotify support. Ja jeg har det. Har også reinnstallert spotify, men ikke restartet macen. Om jeg for eksempel sender en mail til spotify, er de norske da eller? Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sikker på at du fikk en bekreftelse på kjøpet ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sikker på at du fikk en bekreftelse på kjøpet ditt? Jaa, jeg fikk en mail. Men altså jeg har ikke betalt ennå pga det først en en måned gratis før man betaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 åå noe så irriterende Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hvor står det at det er en måned gratis? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Hvor står det at det er en måned gratis? Nykommere får 14 eller 30 dagers gratis premium. Endret 22. mars 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvor står det at det er en måned gratis? Det sto når jeg skulle betale. Har hatt spotify premium før, men da kjøpte jeg i butikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Fant nettopp ut at jeg hadde kjøpt premium med faceboookspotify eller hva det kalles. Det suger har ikke noe lyst til å bruke den har ingen lister der engang Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Fant nettopp ut at jeg hadde kjøpt premium med faceboookspotify eller hva det kalles. Det suger har ikke noe lyst til å bruke den har ingen lister der engang "Facebookspotify"? I all verden er det for noe? Ser ut til at du har betalt for noe komplett bedrageri. Det fins kun Spotify Free, Unlimited og Premium. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 "Facebookspotify"? I all verden er det for noe? Ser ut til at du har betalt for noe komplett bedrageri. Det fins kun Spotify Free, Unlimited og Premium. Var kanskje litt dårlig forklart, men jeg mener den spotifyen som er koblet til facebook slik at det man hører på kommer opp på facebook. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Var kanskje litt dårlig forklart, men jeg mener den spotifyen som er koblet til facebook slik at det man hører på kommer opp på facebook. Ah ok, det er jo bare en tilleggsfunksjon til Spotify, som du får samme hvordan versjon av Spotify du bruker. Men ta å kontakte Spotify support og la de se på saken, det hørtes merkelig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Ah ok, det er jo bare en tilleggsfunksjon til Spotify, som du får samme hvordan versjon av Spotify du bruker. Men ta å kontakte Spotify support og la de se på saken, det hørtes merkelig ut. Jaa, men det er forsatt en helt annen spotifybruker. Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ta kontakt med spotify nå? Ei jeg snakket med sa det var normalt at det skjedde så lenge man er innlogget på facebook samtidig som man kjøper, så tror det er meningen egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå