One 7 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Vet noen om det er før 30 mai en må betale for å slippe renter, eller er det før. Hvis jeg betaler det som foreløpig beregnet nå med en gang, hva skjer hvis jeg egentlig skulle betalt mindre eller mer? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Fristen for tilleggsforskudd er slutten av mai, altså ikke den 30., men den 31. Betaler du for lite får du restskatt med rentekrav, men naturligvis bare renter på det gjenstående beløpet. Betaler du inn for mye får du skatt tilbake, med renter på det du har betalt for mye. Endret 21. mars 2013 av Inge Rognmo 2 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Elles har det vore slik at småbeløp i restskatt ikkje vert kravd inn, medan småbeløp til gode ikkje vert betalt ut. Tidlegare kunne dette utnyttast ved at dersom ein betalte inn 99 kr. for lite i tilleggsforskot fekk ein ikkje krav om å betale dette (restskatt under 100 kr. vart ikkje kravd inn), men eg er usikker på om 100-kronersgrensa gjeld lenger. Endret 24. mars 2013 av torbjornen 1 Lenke til kommentar
Han der borte Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Beklager OP, men hvor på skattekortet står det om du har fått baksmell eller fått igjen? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Pleier å stå nederst på dokumentet, står foreløpig beregnet penger til gode/skyldig over en lang linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå