Gå til innhold

Casual gamer søker venner til varierte spill


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Først vil jeg bare si at jeg har gjennom Diskusjon.no hatt mye suksess med å anskaffe nye venner via Xbox tråden. Jeg er veldig takknemlig for de som svarte på innlegget mitt og spillte ilag en stund. og beklager til de som jeg ikke hadde tid til å ta kontakt med.

 

 

Men nå som jeg har fått en ny PC så er det veldig usannsynlig at jeg kommer tilbake til konsoll verden på en stund.

 

Nå som det er sagt, har jeg nå det samme problemet med PC som jeg først hadde med Xbox..

Nemlig, ingen venner :(

Så igjen (forhåpentligvis) The Forum to the rescue!

 

 

Om meg:

Jeg vil beskrive meg selv som en voksen og avslappet kar i fra Nord-Norge. Min filosofi er at man spiller for å ha det gøy, og ikke spiller den samme greia i all evighet. Min “Gamestyle™” er casual og variert. Det vil si at hvis du bare leter etter en femtemann i BF3 squadden din, eller hvis du bruker all din spilletid på kun ett spill i måneden så er jeg ikke så interessert.

 

Men dersom du vil ha en co-op partner til ett spill som har en separat co-op story, spille ett RPG spill ilag, prøve 2v2 i Starcraft, eller ett av de mange gode co-op spillene som finnes der ute så hiv deg rundt og ta kontakt!

 

 

OBS: Har absolutt INGEN interesse i å bli medlem i en klan

 

- Skype: danielreisa

 

- Steam: DanielEReisa ( http://steamcommunit...d/danielereisa/ )

 

- Origin: DanReisa ( veldig kreativt. ikke sant?)

 

 

 

Til Slutt:

Har laget en liste over noen spill jeg eier. Ikke vær redd for å spørre om noe, hva som helst. Det er ingen tidsfrist heller! Jeg er inne på Steam og Skype stort sett hver dag så bare send en mld når som helst.

Vi snakkes!

 

 

Aktuelle spill:

Spill jeg bruker mye tid på akkurat nå.

 

- Planetside 2 ( mitt favorittspill for øyeblikket.)

 

- Battlefield 3 ( litt skeptisk til denne. har nylig kjøpt premium og har ikke hatt mange gode opplevelser så langt. elendig community og hackere overalt.)

 

- Starcraft 2 ( er ikke akkurat proff men artig og spille av og til )

 

Diverse:

Spill som jeg spiller av og til og/eller planlegger å spille.

 

- League of Legends ( har opprettet en konto men har ikke spillt ennå. foretrekker dota, men overhodet ikke utelukket!)

 

- Minecraft ( spillte denne i ca to måneder og gikk lei.. men er sikkert 100% mer gøy med venner)

 

- Terraria ( samme som Minecraft)

 

- Diablo 3 ( denne type spill er litt for "grindy" for min smak. men ikke utelukket)

 

- Path of Exile ( samme som Diablo )

 

- Star Wars The Old Republic ( Spillte denne når den kom ut. besøker fortsatt denne av og til)

 

- Arma 2 og 3 ( hadde være kjekt å prøvd litt co-op med denne )

 

- Andre randoms: Civilization V, Magicka, XCOM, TF2, Dota 2.

 

Uaktuelle spill:

Spill jeg har liten eller ingen interesse for

 

- Call of Duty

- Counter Strike

- Sim City

- Left 4 Dead

- DayZ (vil kanskje spille standalone)

- WarZ

- alle typer sport spill

- alle typer Zombie spill

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Spiller du forsatt planetside 2 og har funne ut du må bli me en outfit for teamwork så er oss ute etter medlemer som liker sammarbeid.

 

Server: Woodman

Faction: New Conglomerate

Nick: Blackhawk

Outfit: Libertys Call

Lagspill/trening/

Teamspeak: ts.libcall.eu

For mer info stikk inn om teamspeak serveren

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

What the hell not. 30 år gammel trønder, jeg er kausaualasal så det holder. Kjøpte meg ny PC for en liten stund siden, og har veldig lite folk å spille med. Har kanskje ikke allverdens med spill, men det forandrer seg fort om noe interessant dukker opp. SteamID: Blautskit. (Det stemmer.)

 

(Legger deg til på Steam, trådstarter.)

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...