Drugstar Genius Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Har fått skaffet meg Cerwin Vega men har lyst til å ha lyd fra xboxen til anlegg og jeg bruker HDMI. Vet noen hvordan jeg kan løse dette? Må ha noe god opplevelse når man først spiller Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Du må koble Xboxen til receiveren med HDMI kabel, deretter koble receiveren til TVen. Så er det bare å stille inn alt riktig Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Er det en surround receiver eller en ren stereo forsterker du bruker? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Ingen anelse, det er en Harman Kardon HK970 forsterker jeg bruker, men den har ikke hdmi inngang Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Okay, da blir det fort litt mer vrient. Om du tar i bruk komponent kabel som ser slik ut: Så kan du kjøpe en forlengelse kabel til lyd og strekke den til forsterker. Eller alt etter hvilke TV du har så kan du også muligens kjøre kompositt ut ifra tv og ned til forsterkeren. Evnt kjøre optisk opp til TV og kompositt ut til forsterker. Men det spørs på hvilke innganger ditt TV har. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Fortsett å bruke hdmi du, men skaff deg en slik også: http://viewitem.eim.ebay.no/RCA-AUDIO-ADAPTER-CONNECTOR-CABLE-FOR-MICROSOFT-XBOX-360-SLIM-HDTV-HDMI-AV-OUT/261005982920/item så tar du lyden derfra til forsterkeren Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Fortsett å bruke hdmi du, men skaff deg en slik også: http://viewitem.eim....1005982920/item så tar du lyden derfra til forsterkeren Hvordan bruker jeg den? Har bare en HDMI inngang i tvèn min Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Kanskje du har lydutgang på TV-en som du kan koble mot forsterkeren? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hvordan bruker jeg den? Har bare en HDMI inngang i tvèn min Du setter HDMI- kabelen i TVen, og optisk, eller rød/hvit, i anlegget (og adapteren i Xboxen). Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har en slik som jeg bruker til projektorn min når jeg har spilt 360 på den. Sett HDMI kontakten som vanlig i TVn og bruk den andre kontakten tilkoblet 360 under HDMI og til annlegget. 360n vil automatisk ordne lyden selv uten at du vil trenge å stille noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå