Gå til innhold

Timessalg på Komplett 21.03.2013 fra kl 18.00

Anbefalte innlegg

Da kan du starte en webshop selv, og selge ting evig billig. Så kan vi se hvordan det går i lengden :D

Jøss, fornærmet jeg deg? Poenget med timesalg er vel at det skal være billigere enn alle andre salg. Jeg har sett bedre salg på Komplett tidligere, ergo er jeg skuffet. Elkjøp har jo knalltilbud oftere som er bedre enn dette.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var ikke mye å skryte over.... Tror komplett baserer seg på å reklamere masse slik at de som ikke sjekker rundt på andre nettbutikker tror de har gjort et godt kjøp. De virkelig gode tilbudene de hadde før på slike kampanjer uteblir.

Lenke til kommentar

Det canon kameraet til 2000,- må jo ha solgt noe så jævlig også, husker det var 100+ på lager sist jeg sjekka.

Ellers var det mye bedre og mer "spennende" timesalg før med mer aktuelle produkter, men er jo enda bra at de arrangerer slikt en gang i blant :)

Fikk bli med 1 promilletester denne gangen, kan være greit å ha dagen derpå, så er man ikke i tvil :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det canon kameraet til 2000,- må jo ha solgt noe så jævlig også, husker det var 100+ på lager sist jeg sjekka.

Ellers var det mye bedre og mer "spennende" timesalg før med mer aktuelle produkter, men er jo enda bra at de arrangerer slikt en gang i blant :)

Ja.. det som trigga visa'en her.. Gikk inn på den, var 20stk igjen, refreshet siden, så var det plutselig 4stk igjen..aldri skrevet inn visanummeret fortere.. Men som nevnt, har ikke bruk for det så håper jeg kan få solgt det til 2500-3000kr uåpna :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjekt å ha, det også :D

Ja, sant det :)

Værste som kan skje er at jeg får solgt det for det samme som jeg gav for det.. Tipper det er iallefall én som er interessert om jeg legger det ut på Finn(?) 2000kr billigere enn det som selges i butikk, uåpna.. men folk tror kanskje at det bare er svindel, så hører jeg ingenting.. hrmpf :p

Lenke til kommentar

På meg ble det ASUS GeForce GTX 670 2GB

http://www.komplett....aspx?sku=751639

...og en termokanne:

http://www.komplett....aspx?sku=609309

Fikk ingen respons på spørsmålet i en tidliger post (ble et edit) om det var noe for meg å hente med 670 4GB med 1 skjerm @ 1920x1200, så da måtte jeg bare foreta et "uneducated guess" og gå utifra at de 2 ekstra GBene med videominne for meg ikke var verdt 644kr. ekstra.

Edit:

Værste som kan skje er at jeg får solgt det for det samme som jeg gav for det.. Tipper det er iallefall én som er interessert om jeg legger det ut på Finn(?) 2000kr billigere enn det som selges i butikk, uåpna.. men folk tror kanskje at det bare er svindel, så hører jeg ingenting.. hrmpf :p

Derfor legger du det ut til en pris på mellom 3000 og 3500kr. ;)

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Da kan du starte en webshop selv, og selge ting evig billig. Så kan vi se hvordan det går i lengden :D

Jeg trenger fortsatt Seagate 4TB disker :D

Å selge til seg selv. Litt tungvindt, unødvendig og latterlig vel?

-----

Du som lurte på billig laptop ti lgaming. Gå for en AMD med integrert grafikk. Så høyt tall som mulig A10 > A6 etc.. :xmas:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ble ingen kjøp på meg heller denne gang, virket som at enkelte av produktene er overflødig hyllevare de bare måtte få ut. :p

(F. eks: når de selger et produkt i en "upopulær" farge, men ikke de "populære" fargene, til en billigere pris.)

Likevel artig å følge med på, bare synd (eller greit?) at kjøpefingeren ikke ble trigget. :)

Lenke til kommentar

Ah - var innom og sjekket et par ganger i løpet av kvelden, men satt ikke pal som ved timesalget i 2008-2009 (?). Kunne tenkt meg kameraet til 2k, og ville da kanskje lagt ved noen vifter og annet småsnacks, men uten et tilbud som "var så billig at jeg nesten måtte slå til fordi jeg kanskje kunne fått bruk for produktet", så ble det en rolig kveld for Mastercarden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...