Heidi Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Da kan du starte en webshop selv, og selge ting evig billig. Så kan vi se hvordan det går i lengden Jøss, fornærmet jeg deg? Poenget med timesalg er vel at det skal være billigere enn alle andre salg. Jeg har sett bedre salg på Komplett tidligere, ergo er jeg skuffet. Elkjøp har jo knalltilbud oftere som er bedre enn dette. 7 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Timesalg har gått fra å bli veldig, veldig bra tilbud til å knapt være verdt å sjekke, i værste fall er det billigere i andre nettbutikker uten salg. Ser ut til at vi aldri får noen av de gamle salgene igjen... 8 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Alt av stats er jo koblet til battlelog-profilen din så skjer ingenting. Jeg kan jo fint logge inn hos broren min og spille der :-P Takker, men endte med å kjøpe på Origin. 25kr billigere der. Men jeg får ikke noe premium Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Music angel var det ok tilbud på da, selv om det bare var den grønne. Synes generelt det var bedre rabatter nå på lyd og bilde. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Dette var ikke mye å skryte over.... Tror komplett baserer seg på å reklamere masse slik at de som ikke sjekker rundt på andre nettbutikker tror de har gjort et godt kjøp. De virkelig gode tilbudene de hadde før på slike kampanjer uteblir. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Fade1: Kul avatar bilde forresten, er det Archmage som har tegnet det? Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Fade1: Kul avatar bilde forresten, er det Archmage som har tegnet det? Det bildet har jeg tatt med meg fra Amigaen... Det er Fairfax som har tegnet det... http://hugi.scene.org/online/hugi35/hugi%2035%20-%20demoscene%20interviews%20magic%20fairfax.htm Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764094 kjøpte det til 2000kr.. (50%) impulskjøp .. :s har jo ikke bruk for det.. Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det canon kameraet til 2000,- må jo ha solgt noe så jævlig også, husker det var 100+ på lager sist jeg sjekka. Ellers var det mye bedre og mer "spennende" timesalg før med mer aktuelle produkter, men er jo enda bra at de arrangerer slikt en gang i blant Fikk bli med 1 promilletester denne gangen, kan være greit å ha dagen derpå, så er man ikke i tvil 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det canon kameraet til 2000,- må jo ha solgt noe så jævlig også, husker det var 100+ på lager sist jeg sjekka. Ellers var det mye bedre og mer "spennende" timesalg før med mer aktuelle produkter, men er jo enda bra at de arrangerer slikt en gang i blant Ja.. det som trigga visa'en her.. Gikk inn på den, var 20stk igjen, refreshet siden, så var det plutselig 4stk igjen..aldri skrevet inn visanummeret fortere.. Men som nevnt, har ikke bruk for det så håper jeg kan få solgt det til 2500-3000kr uåpna 1 Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Titan med 8%, vil nok bli justert ned til den prisen uansett innen 2-3 måneder http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=776111 Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kjekt å ha, det også Ja.. det som trigga visa'en her.. Gikk inn på den, var 20stk igjen, refreshet siden, så var det plutselig 4stk igjen..aldri skrevet inn visanummeret fortere.. Men som nevnt, har ikke bruk for det så håper jeg kan få solgt det til 2500-3000kr uåpna Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Kjekt å ha, det også Ja, sant det Værste som kan skje er at jeg får solgt det for det samme som jeg gav for det.. Tipper det er iallefall én som er interessert om jeg legger det ut på Finn(?) 2000kr billigere enn det som selges i butikk, uåpna.. men folk tror kanskje at det bare er svindel, så hører jeg ingenting.. hrmpf Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) På meg ble det ASUS GeForce GTX 670 2GB http://www.komplett....aspx?sku=751639 ...og en termokanne: http://www.komplett....aspx?sku=609309 Fikk ingen respons på spørsmålet i en tidliger post (ble et edit) om det var noe for meg å hente med 670 4GB med 1 skjerm @ 1920x1200, så da måtte jeg bare foreta et "uneducated guess" og gå utifra at de 2 ekstra GBene med videominne for meg ikke var verdt 644kr. ekstra. Edit: Værste som kan skje er at jeg får solgt det for det samme som jeg gav for det.. Tipper det er iallefall én som er interessert om jeg legger det ut på Finn(?) 2000kr billigere enn det som selges i butikk, uåpna.. men folk tror kanskje at det bare er svindel, så hører jeg ingenting.. hrmpf Derfor legger du det ut til en pris på mellom 3000 og 3500kr. Endret 21. mars 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
alekkk Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Da kan du starte en webshop selv, og selge ting evig billig. Så kan vi se hvordan det går i lengden Jeg trenger fortsatt Seagate 4TB disker Å selge til seg selv. Litt tungvindt, unødvendig og latterlig vel? ----- Du som lurte på billig laptop ti lgaming. Gå for en AMD med integrert grafikk. Så høyt tall som mulig A10 > A6 etc.. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Sikkert greie tilbud om man allerede er ute etter disse tingene, men det var ingen "må ha" priser etter min mening. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Prøvde meg på en spansk en på å få ett par tilbud på ting jeg trengte, men hjalp ikke til tross for at jeg hadde bursdag i går gitt Så da ble det null kjøp! Lenke til kommentar
shakey Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Dere er for kresne. Takk til Komplett. Jeg handla: Nas Western Red 3TB Netgear 5 x Gigabit AV Switch Sponset 500 kr på: HTC Desire C til min sønn. Jeg er vel gammel og , men takker. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ble ingen kjøp på meg heller denne gang, virket som at enkelte av produktene er overflødig hyllevare de bare måtte få ut. (F. eks: når de selger et produkt i en "upopulær" farge, men ikke de "populære" fargene, til en billigere pris.) Likevel artig å følge med på, bare synd (eller greit?) at kjøpefingeren ikke ble trigget. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ah - var innom og sjekket et par ganger i løpet av kvelden, men satt ikke pal som ved timesalget i 2008-2009 (?). Kunne tenkt meg kameraet til 2k, og ville da kanskje lagt ved noen vifter og annet småsnacks, men uten et tilbud som "var så billig at jeg nesten måtte slå til fordi jeg kanskje kunne fått bruk for produktet", så ble det en rolig kveld for Mastercarden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå