Gå til innhold

Timessalg på Komplett 21.03.2013 fra kl 18.00

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å likne noe:

http://www.komplett....aspx?sku=751639

...tilfeldigvis ingen representant for Komplett som er her nå og leser våre "ønskelister"?

Edit:

GTX 670 2GB vs. 4GB, hva trenger jeg? 1 skjerm, max 1920x1200 oppløsning. Tilgjengelig utvalg (Asus GTX 670, Dustinhome):

GTX 670 OC 2GB + DIABLO III MOUSE PAD: 3 049

GTX 670 2GB + Nvidia Free 2 Play Bundle: 3 290

GTX 670 4GB + GAME: 3 409

...vs. overnevnte kort fra Komplett.

Hva gjør jeg?

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er noen som vurderer mekanisk tastatur så kan jeg i hvert fall anbefale tilbudet deres på den CM Storm-en, et veldig, veldig godt tastatur. Det er i tillegg produsert av Filco, en av de største produsentene som har et kvalitetsstempel ved produktene sine. Har tastaturet selv og det er flott, kompakt, og i tillegg selges de nyeste versjonene uten all den unødvendige reklamen. Passer flott både til skriving og spill, samt at det kan lett bringes med i en sekk eller noe lignende pga. dets lille størrelse. Så løp og kjøp!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ble i hvertfall en AX 1200W om ikke annet :p

Hva var prisen på den? Så at den var der, men hjernen oppfatta ikkje prisen :p Ble litt mye multitasking her før klokka plutselig ble 2100 :p

Edit: prisen er den samme enda :D

1.699,-

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Noen som vet om BF3 Premium (som inkluderer BF3) vil føkke til noe når man har BF3 fra før? (Tenker på stats, innstillinger osv. osv.)

Alt av stats er jo koblet til battlelog-profilen din så skjer ingenting. Jeg kan jo fint logge inn hos broren min og spille der :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...