Øystein.F. Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Om du sleit med sjefskampane i originalen kan du puste ut. Les hele saken Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Håper det kommer i en bundle med de tøffe svarte hanskene som vises på bildet med wii u remoten! Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Høres bra ut spilte deus igjennom på x360 helt ok spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 håper de slipper en slik versjon til de andre konsolene, eller som en gratis patch til pc'en Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Stusser litt over at Missing Link bygges inn, det vil jo ødelegge flyten i historien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 vil jo sånn sett ikke gjøre det, med tanke på at det var et kapittel som ble fjernet fra orginalspillet. hadde vært morsomere, og bedre å spilt missing link med sin egen karakter fra dxhr enn slik det ble gjort med missing link. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Etter mange år utestengde frå Deus Ex-verda fekk vi endeleg eit gjensyn med superagenten Adam Jensen i 2011. Som om vi hadde sett Adam Jensen fra før liksom...? Blander litt med JC Denton, kanskje? Kraftige minuspoeng på gamerkred-karmaen her Furevik. 1 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hm. Bittert at ikke de samme oppdateringene kommer til PC. Har lenge ønsket meg en tweaket versjon av DX:HR, men ikke nok til at jeg gidder å kjøpe en Wii U for å spille gjennom den. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hm. Bittert at ikke de samme oppdateringene kommer til PC. Har lenge ønsket meg en tweaket versjon av DX:HR, men ikke nok til at jeg gidder å kjøpe en Wii U for å spille gjennom den. Det er så bittert at jeg akter ikke å støtte disse gutta igjen. Der er en fet liste nå over oppdaterte ting i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå