Lami Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hei! Har nå telenor og vil bytte til Djuice. Kan jeg gå til butikken og få SIM kort og overført nummer med en gang? Eller vil det ta tid før det blir overført når jeg gjør det i butikk? Trenger kjapt svar! Takk! Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Så lenge du ikke har bindingstid på nåværende abonnement, går vel dette unna temmelig raskt når man gjør det i butikk. Lenke til kommentar
SR13 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 skiftet fra Telenor til Djuice selv, siden Djuice er et datterselskap ringte jeg bare telenor og ba dem bytte meg over til Djuice, og mobilen funket etter 30 min :=) Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Telenor->Djuice eller Djuice->Telenor går på sekundet. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Du kan gjøre det selv på Mine Sider hos Telenor. Velg "Bytt abonnement" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå