powersound Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Har en Gigabyte GA-X79-UD3 samt 2stk Vertex 4 disker satt i raid0. Å når jeg kommer til installen så blir jeg spurt om driver, så jeg lastet ned en jeg trodde jeg skulle bruke men det viste seg være feil å ville ikke vises fra minnepennen. Kunne noen hjelpt meg med dette? Endret 27. mars 2013 av powersound Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Sørg for at det er rette drivere, deretter skjekk om du har lagt driveren rett på minnepinnen. Mer enn dette kan ikke jeg hjelpe med, aldri brukt et RAID system. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Håpet noen kunne hjelpe meg å finne driveren, tydeligvis har jeg funnet feil driver... Skal installere 64bit Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Det er denne du skal ha: Endret 20. mars 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Det er denne du skal ha: Jeg trodde ikke sånt var nødvendig fra og med Vista? Anyway, det som står om "press F6" gjelder i hvert fall kun for Windows XP. Et annet tips til trådstarter: lag en Linux-install USB-stick og se om du kan få den til å se RAID-arrayet. Jeg går ut fra at du har opprettet RAID-arrayet i BIOS før du prøver å installere? Da burde det være synlig for ethvert OS-installeringsprogram. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Det er ikke nødvendig med SATA-driver lenger, men RAID-driver må som regel lastes inn før setup finner RAID-et og går videre med installasjonen. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Skudd i mørket. Hvis det er en USB 3 port du prøver å installere fra vil du bli spurt om driver til porten. Prøv å bruk en USB 2 port. 1 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Supert tips, Trainman. Det hadde jeg glemt Forsøkte å installere Windows 7 med en USB 3 minnepenn i en USB 3 port, men det gikk ikke (uten videre)... Lenke til kommentar
powersound Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2013 Får opp driveren Intel C600 eller noe slikt men når jeg prøver å gå videre så kommer jeg ikke lengre. Å diskene er koblet opp mot sata 0 og 1. Synes dette var veldig merkelig. Noen som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå