Gå til innhold

Kamptråd - Norge vs Albania (VM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er forsatt muligheter, litt irriterende kanskje da kommentatorer og lignende kommer til å hause norge opp og gi gass. Jeg er drittlei og irritert og vil egentlig ikke høre om forsatt muligheter, ja very mature I know.

 

Lyspunktet må vel være at island vant, og ligger an til kvalikk. Det hadde vært kjempe tøft med island i vm.

Lenke til kommentar

Spillestilen til Drillo er ikke bare lite underholdende, men lite effektiv. Hvorfor vi skal slå langt og satse på flaks, mot lag som er dårligere enn oss, er for meg uforståelig. Med spillere på U21 og utenfor landslaget har vi et godt nok lag til å dominere og slå lag som Albania og Island, men da må vi spille med en spillestil som ikke er basert på flaks.

Lenke til kommentar

Drillo virker trett og lite gira syns jeg. Han bør kanskje ta topplua si og gå nå.

 

Den tilfeldige lempinga vi så spesielt i første omgang er ganske latterlig. Når vi i tillegg ikke

behersker det og taper, ender vi opp som klovner i manesjen og knapt det.

Har ikke blitt direkte flau av landskamper før, men i dag ble jeg det. Drillo driter oss ut.

Endret av Delvis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hovedproblemet er at NFF vil heller ha 400 kr per billett og noen tusen på kamp isteden for å ha billetter til 100-200 kr og et fullsatt Ullevaal. Tror bare vi hadde klart å få fylt på stadion ville løftet og gjort at kamper som i dag hadde gått i vår margin. Uansett, så lenge NFF og Drille holder på sånn som de gjør så er jeg sjeleglad vi tapte i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

NFF styrer neppe været og når kampene skal spilles. 300kr høres mye ut men det var vel noe lignende pris for en billett til Kollen-rennet og der var det stappa. Er vel mer attraksjonen det kommer an på.

Kan jo ikke sammenlignes.

 

Hvorfor skal NøFF til 300,- når Vålerenga tar 100,- (student) for akkurat samme plassen?

Latterlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...